*** ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ *** ΕΛΛΑΔΑ: Πυρκαγιά στην περιοχή Μακρύς Γυαλός στην Ιεράπετρα της Κρήτης | Ξάνθη: Ο σκύλος ανακάλυψε ότι το μπουφάν είχε επένδυση από... ευρώ | Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση που διακινούσε ναρκωτικά - Συνελήφθησαν οκτώ άτομα.

Τεράστιο είναι το ενδιαφέρον των ελληνικών εταιρειών, προκειμένου να συμμετάσχουν ως εκθέτες στην παγκοσμίως μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων και ποτών, Anuga 2019,

Τις περισσότερες διακρίσεις απέσπασε, για ακόμα μία χρονιά, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών στα Healthcare Business Awards,

Η 21 Σεπτεμβρίου κάθε έτους έχει ορισθεί ως η Παγκόσμια Ημέρα Νόσου Αλτσχάιμερ (Alzheimer), αλλά έχει πλέον καθιερωθεί – εδώ και επτά χρόνια -  να χαρακτηρίζεται ολόκληρος ο Σεπτέμβριος ως Παγκόσμιος Μήνας της Νόσου Αλτσχάιμερ (World Alzheimer΄s Month).

Στο πλαίσιο της «Παγκόσμιας Ημέρας χωρίς Αυτοκίνητο», η Anytime της INTERAMERICAN,

Οι τεχνολογίες Wireless Audio Visual Identity System, Dual Cook Flex™ και Built-in Chef Collection Cooking Package συγκαταλέγονται στους νικητές σε μια χρονιά ρεκόρ για την Samsung 

Στο Μουσείο Artipelag της Στοκχόλμης, το βράδυ της 4ης Σεπτεμβρίου, η Mercedes-Benz γιόρτασε την Παγκόσμια Πρεμιέρα της νέας, αμιγώς ηλεκτρικής EQC (μεικτή κατανάλωση: 22.2 kWh/100 km - μεικτές εκπομπές CO2: 0 g/km, προκαταρκτικά στοιχεία).

Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική προχώρησε στην αναβάθμιση – ανανέωση του συστήματος διαχείρισης ποιότητας της Εταιρείας, σύμφωνα με το νέο πρότυπο ΙSO 9001:2015.

Μόνο ένας στους 10 (9%) αποταμιεύει για τις μελλοντικές ανάγκες υγειονομικής περίθαλψης και φροντίδας στο σπίτι.

Σύμφωνα με την ανάλυση του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εξαγωγέων και του Κέντρου Εξαγωγικών Ερευνών και Μελετών (ΚΕΕΜ), επί των προσωρινών στοιχείων της ΕΛ-ΣΤΑΤ, οι εξαγωγές, συμπεριλαμβανομένων των πετρελαιοειδών,

Παρουσίαση νέων τεχνολογιών, case studies, ανοιχτές συζητήσεις και σεμινάρια για την τεχνητή νοημοσύνη και τις προκλήσεις που φέρνει, αλλά και μια σημαντική ανακοίνωση για τις ψηφιακές δεξιότητες και τους νέους της Βορείου Ελλάδας συνθέτουν την παρουσία της Microsoft στο US Pavilion της ΔΕΘ

Στο πλαίσιο του φετινού εορτασμού της «Παγκόσμιας Ημέρας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων» του ΟΗΕ στις 10 Δεκεμβρίου, η Teleperformance Greece, μέλος του πολυεθνικού ομίλου Teleperformance, ξεκίνησε μια διεθνή εκστρατεία κοινωνικής ευαισθητοποίησης, που πλαισιώνεται από μια πρωτότυπη κινηματογραφική ιστορία, με τίτλο “The whole Globe into one place!”.

 

Στην ευρηματική, αυτή ταινία μικρού μήκους, με θέμα την αξία της πολιτισμικής συνύπαρξης, συμμετέχει ο καταξιωμένος Έλληνας ηθοποιός, σεναριογράφος, σκηνοθέτης και παρουσιαστής Γιώργος Καπουτζίδης, ως κεντρικός παρουσιαστής και αφηγητής, μαζί με μία ομάδα εθελοντών από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

 

Η διεθνών προδιαγραφών παραγωγή, υλοποιήθηκε στην Ελλάδα σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής Reason to, τη δισκογραφική εταιρεία Minos EMI και αναγνωρισμένους πολιτιστικούς και κοινωνικούς φορείς, όπως η πολυβραβευμένη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση «Μπορούμε», που συμμετείχε με το πρόγραμμα «Μπορούμε στη Λαϊκή», o πολυχώρος ελληνικής γαστρονομίας «Yolenis» κ.ά. Γυρίστηκε εξ’ ολοκλήρου στην Αθήνα και θα προβληθεί σε όλο τον κόσμο μέσω διαδικτύου.

 

Η ανθρωποκεντρική εκστρατεία “Teleperformance’s Diversity Campaign” αποτελεί μια ακόμα κοινωνική πρωτοβουλία της Teleperformance Greece, η οποία έχει βραβευτεί για τις εταιρικές της δράσεις στον τομέα των Human Resources και αποτελεί πρότυπο διαπολιτισμικής συνεργασίας, καθώς απασχολεί περισσότερους από 6.000 ανθρώπους από 91 διαφορετικές εθνικότητες, που μιλούν 36 διαφορετικές γλώσσες και συνεργάζονται σε ένα σύγχρονο πολυπολιτισμικό εργασιακό περιβάλλον στην Αθήνα.

 

Για έναν κόσμο δίχως διακρίσεις

 

Πρωταγωνιστές της αγγλόφωνης παραγωγής “The whole Globe into one place!” είναι επτά νέες και νέοι από διαφορετικά σημεία του πλανήτη, όλοι τους πολίτες του κόσμου, που έχουν ως κοινό σημείο αναφοράς τη διαμονή και την εργασία στη σύγχρονη Αθήνα, καθώς ανήκουν στο ανθρώπινο δυναμικό της Teleperformance Greece.

 

Οι επτά αυτοί αυθεντικοί πρεσβευτές της πολιτισμικής συνύπαρξης, άγνωστοι -μέχρι πρότινος- μεταξύ τους, που αποφάσισαν να συμμετάσχουν εθελοντικά σε ένα συναρπαστικό ταξίδι αυτογνωσίας, συνθέτουν την εμπνευσμένη αυτή ιστορία και απαντούν με το δικό τους -μοναδικό τρόπο- σε διαχρονικά, οικουμενικά, αλλά και ιδιαίτερα επίκαιρα ανθρωπιστικά ερωτήματα.

 

Η επιλογή της ελληνικής πρωτεύουσας για την παραγωγή του ευρηματικού αυτού video, αναμένεται να συμβάλλει στη διεθνή προβολή της Ελλάδας, που παρά την οικονομική κρίση των τελευταίων ετών, αποδεικνύει έμπρακτα ότι γνωρίζει τη σημασία της αλληλεγγύης, της φιλοξενίας και της ανοχής στη διαφορετικότητα.

 



Υποκατηγορία: Πρόσφατα θέματα

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

 

ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ

 

ΤΑΞΙΔΙΑ

 

ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

 

grafeio-typou.gr © 2012-2013