*** ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ *** ΕΛΛΑΔΑ: Ραφήνα: Βρέθηκαν νάιλον σακούλες με χειροβομβίδες στο Μπλε Λιμανάκι | Θανατηφόρο τροχαίο στην Αθηνών – Σουνίου: Ένας νεκρός - Δύο τραυματίες | Κρήτη: Νεκρό 12χρονο αγόρι που υπέστη ανακοπή | ΚΟΣΜΟΣ: Νέα Ζηλανδία: Κόρη εκατομμυριούχου βρέθηκε νεκρή μετά από ραντεβού μέσω Tinder.

Η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης, διακρίθηκε στο 18ο Συνέδριο Marketing και Πωλήσεων με το βραβείο Best Launching για το 2018 στην κατηγορία των alcohol free μπιρών με την εζα Alcohol Free.

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε για 7η συνεχή χρονιά, η απονομή των Greek Exports Awards, την Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018 στο Divani Apollon Palace & Thalasso.

Το φετινό συνέδριο ήταν για ακόμα μία φορά το επίκεντρο των εξελίξεων για τους τομείς της Πληροφορικής και των Ψηφιακών Επικοινωνιών

Στη διάθεση μιας νέας πρωτοποριακής στην Ελληνική αγορά υπηρεσίας για την αποταμίευση προχώρησε η Τράπεζα Πειραιώς.

Το site enaxeraki.gr, είναι η νέα ενημερωτική ιστοσελίδα που έχει έρθει στη ζωή μας για να εξηγήσει στα παιδιά τι είναι η Αρθρίτιδα αλλά και να βοηθήσει τους γονείς να μιλήσουν στα παιδιά για τη συγκεκριμένη νόσο.

Το Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV) απέσπασε τον τίτλο ‘Green Car Journal's 2019 Green SUV of the Year™’ στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες,

Η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ) και η Samsung Electronics Co. Ltd, (Samsung) ανακοίνωσαν σήμερα την επέκταση της διεθνούς Ολυμπιακής συνεργασίας τους έως το 2028.

Η RAFARM προσφέρει σχολικά φαρμακεία σε 22 δημοτικά σχολεία και υλικοτεχνικό εξοπλισμό σε τρεις μη κερδοσκοπικές μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων του Δήμου Κεφαλλονιάς

Σε διεθνή συνάντηση που πραγματοποιείται σήμερα στο Παρίσι, το Πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών για το Περιβάλλον (United Nations Environment Programme Finance Initiative -UNEP FI) και 28 τράπεζες από όλο τον κόσμο, θέτουν σε παγκόσμια δημόσια διαβούλευση τις Αρχές Υπεύθυνης Τραπεζικής (Principles for Responsible Banking).

Στο πλαίσιο του φετινού εορτασμού της «Παγκόσμιας Ημέρας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων» του ΟΗΕ στις 10 Δεκεμβρίου, η Teleperformance Greece, μέλος του πολυεθνικού ομίλου Teleperformance, ξεκίνησε μια διεθνή εκστρατεία κοινωνικής ευαισθητοποίησης, που πλαισιώνεται από μια πρωτότυπη κινηματογραφική ιστορία, με τίτλο “The whole Globe into one place!”.

 

Στην ευρηματική, αυτή ταινία μικρού μήκους, με θέμα την αξία της πολιτισμικής συνύπαρξης, συμμετέχει ο καταξιωμένος Έλληνας ηθοποιός, σεναριογράφος, σκηνοθέτης και παρουσιαστής Γιώργος Καπουτζίδης, ως κεντρικός παρουσιαστής και αφηγητής, μαζί με μία ομάδα εθελοντών από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

 

Η διεθνών προδιαγραφών παραγωγή, υλοποιήθηκε στην Ελλάδα σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής Reason to, τη δισκογραφική εταιρεία Minos EMI και αναγνωρισμένους πολιτιστικούς και κοινωνικούς φορείς, όπως η πολυβραβευμένη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση «Μπορούμε», που συμμετείχε με το πρόγραμμα «Μπορούμε στη Λαϊκή», o πολυχώρος ελληνικής γαστρονομίας «Yolenis» κ.ά. Γυρίστηκε εξ’ ολοκλήρου στην Αθήνα και θα προβληθεί σε όλο τον κόσμο μέσω διαδικτύου.

 

Η ανθρωποκεντρική εκστρατεία “Teleperformance’s Diversity Campaign” αποτελεί μια ακόμα κοινωνική πρωτοβουλία της Teleperformance Greece, η οποία έχει βραβευτεί για τις εταιρικές της δράσεις στον τομέα των Human Resources και αποτελεί πρότυπο διαπολιτισμικής συνεργασίας, καθώς απασχολεί περισσότερους από 6.000 ανθρώπους από 91 διαφορετικές εθνικότητες, που μιλούν 36 διαφορετικές γλώσσες και συνεργάζονται σε ένα σύγχρονο πολυπολιτισμικό εργασιακό περιβάλλον στην Αθήνα.

 

Για έναν κόσμο δίχως διακρίσεις

 

Πρωταγωνιστές της αγγλόφωνης παραγωγής “The whole Globe into one place!” είναι επτά νέες και νέοι από διαφορετικά σημεία του πλανήτη, όλοι τους πολίτες του κόσμου, που έχουν ως κοινό σημείο αναφοράς τη διαμονή και την εργασία στη σύγχρονη Αθήνα, καθώς ανήκουν στο ανθρώπινο δυναμικό της Teleperformance Greece.

 

Οι επτά αυτοί αυθεντικοί πρεσβευτές της πολιτισμικής συνύπαρξης, άγνωστοι -μέχρι πρότινος- μεταξύ τους, που αποφάσισαν να συμμετάσχουν εθελοντικά σε ένα συναρπαστικό ταξίδι αυτογνωσίας, συνθέτουν την εμπνευσμένη αυτή ιστορία και απαντούν με το δικό τους -μοναδικό τρόπο- σε διαχρονικά, οικουμενικά, αλλά και ιδιαίτερα επίκαιρα ανθρωπιστικά ερωτήματα.

 

Η επιλογή της ελληνικής πρωτεύουσας για την παραγωγή του ευρηματικού αυτού video, αναμένεται να συμβάλλει στη διεθνή προβολή της Ελλάδας, που παρά την οικονομική κρίση των τελευταίων ετών, αποδεικνύει έμπρακτα ότι γνωρίζει τη σημασία της αλληλεγγύης, της φιλοξενίας και της ανοχής στη διαφορετικότητα.

 



Υποκατηγορία: Πρόσφατα θέματα

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

 

ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ

 

ΤΑΞΙΔΙΑ

 

ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

 

grafeio-typou.gr © 2012-2013