*** ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ *** Υπουργείο Παιδείας: 20.558 προσλήψεις αναπληρωτών σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Κρήτη: Κοριτσάκι 12 ετών έκανε απόπειρα αυτοκτονίας | Από βραχυκύκλωμα προκλήθηκε πυρκαγιά στο πλοίο «Ελευθέριος Βενιζέλος» | Κύθνος: Μνημειώδεις κατασκευές και σημαντικά ευρήματα έφεραν στο φως οι ανασκαφές.

ΑΧΑ One team στη Στοκχόλμη Ένα κορυφαίο ταξίδι για τους 70 κορυφαίους συνεργάτες agency

Έρευνα της Vendora αποκαλύπτει δραματικά αυξανόμενες τάσεις στις αγοραπωλησίες αντικειμένων από δεύτερο χέρι

Στο Tech Life, την ετήσια εκδήλωσή της στην IFA η Lenovo, παρουσίασε μια σειρά από συσκευές για ακόμα πιο έξυπνο σπίτι,

Νεος διευθυνων συμβουλος της ΔΕΠΑ Α.Ε.ο κ. Κωνσταντινος Ξιφαρας

Η Siemens προχώρησε στην επέκταση της οικογένειας προϊόντων με συσκευές επικοινωνίας υψηλής χρησιμότητας Ruggedcom Multi-Service Platform,

Μία πιλοτική κλινική μελέτη Φάσης 3 που αξιολόγησε το dupilumab για τη θεραπεία της σοβαρής Ατοπικής Δερματίτιδας σε παιδιά ηλικίας 6 έως 11 ετών

Πάνω από 5.000 κορίτσια έλαβαν προϊόντα προσωπικής υγιεινής για όλο το σχολικό έτος και συνεχίζουμε

Καινοτομία κορυφής στην κατηγορία των «πράσινων» οχημάτων αποτελεί το 3MX,

Η Ευρωπαϊκή Πίστη Α.Ε.Γ.Α. συμπεριλαμβάνεται στους κοινωνικά υπεύθυνους Οργανισμούς και Εργοδότες της ειδικής έκδοσης “Leading Employers in Greece” που δημοσίευσε πρόσφατα η Icap Group.

Πάνω από 5.000 κορίτσια έλαβαν προϊόντα προσωπικής υγιεινής για όλο το σχολικό έτος και συνεχίζουμε

Η υποστήριξη των κοριτσιών και η ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους κατά την διάρκεια της εφηβείας είναι ένας σκοπός που υπηρετεί έμπρακτα η Always παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα. Η καμπάνια #MinEisaiApousa ξεπέρασε τον αρχικό της στόχο, δωρίζοντας περισσότερα από 880.000 προϊόντα γυναικείας υγιεινής σε περισσότερα από 5.200 κορίτσια στην περιοχή της Αττικής, της Βόρειας Ελλάδας, της Κορίνθου, του Αγρινίου και του Μεσολογγίου. Η καμπάνια συνεχίζεται από τους μήνες Αύγουστο έως Οκτώβριο του 2019 με δεύτερο κύμα δωρεών. Η Always και η Ένωση «Μαζί για τα Παιδί» στοχεύουν να προσφέρουν ξανά πάνω από 860.000 προϊόντα γυναικείας υγιεινής έτσι ώστε να καλύψουν τις ετήσιες ανάγκες περισσότερων από 5.000 κοριτσιών στην Ελλάδα, που τα χρειάζονται για την επόμενη σχολική χρονιά.
Ύστερα από την έρευνα που διενήργησε η MRB για την Always, αποκαλύφθηκε πως πάνω από 10.000 κορίτσια στην Ελλάδα εκτιμάται πως έχουν χάσει το σχολείο κατά την διάρκεια της περιόδου τους, λόγω της οικονομικής δυσχέρειας να αγοράσουν προϊόντα προσωπικής υγιεινής. Η Always μαζί με την Ένωση «Μαζί για το Παιδί» ολοκλήρωσε με επιτυχία τον πρώτο γύρο συνεισφοράς υπερβαίνοντας τον αρχικό στόχο δωρεάς!
Αποτελέσματα Δωρεάς #MinEisaiApousa | Φεβρουάριος – Ιούνιος 2019
    • Συνολική Δωρεά: 36.960 Πακέτα | Συνολικά Κορίτσια: 5.280
    • Αττική: 16.835 Πακέτα | 2.405 Κορίτσια
    • Βόρεια Ελλάδα: 17.605 Πακέτα | 2.515 κορίτσια
    • Κόρινθος, Μεσολόγγι, Αγρίνιο: 2.520 Πακέτα  | 360 Κορίτσια
Αυτά τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα, σε συνδυασμό με τα μηνύματα υποστήριξης από γονείς, ωθούν να συνεχιστεί η προσπάθειά προσέγγισης περισσότερων κοριτσιών και να καλυφθούν οι ανάγκες τους για την επόμενη σχολική χρονιά. Η Always, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της, θα συνεχίσει την συνεργασία με την Ένωση «Μαζί για το Παιδί», καθώς και την Ζέτα Δούκα, ως πρεσβευτή αυτής της καμπάνιας.
Γνωστή για την ενεργό στήριξή της στην ενδυνάμωση των γυναικών, η Ζέτα δήλωσε ότι «η επίτευξη του στόχου της καμπάνιας αποτελεί κίνητρο για μένα να συνεχίσω και να μπορέσω να διαδώσω το μήνυμα της. Κανένα κορίτσι δεν αξίζει να στερηθεί την χαρά που φέρνει το σχολείο, πέρα από την εκπαίδευση. Οι φιλίες, οι εμπειρίες και οι δραστηριότητες είναι πηγές αυτοπεποίθησης και ένα μέρος για να ανακαλύψει τις ικανότητες του ώστε να γίνει αυτό που ονειρεύεται κάποιος. Πρέπει όλοι να στηρίξουμε και να συνεισφέρουμε, ώστε να διασφαλίσουμε ότι κανένα κορίτσι δεν θα στερηθεί τις ευκαιρίες που αξίζει».
Ο στόχος εκπληρώνεται χάρη στη συμμετοχή και την στήριξη των καταναλωτών και των ανθρώπων που αγκαλιάζουν την πρωτοβουλία αυτή. Ο τρόπος για να συμβάλει κάποιος στην καμπάνια #MinEisaiApousa είναι μέσω του ακόλουθου μηχανισμού που χωρίζεται σε δύο σκέλη:
    1) Συμβολή Καταναλωτών: Αγοράζοντας ένα διπλό πακέτο Always μέχρι τις 17 Οκτωβρίου, η αγορά υποστηρίζει και ενισχύει την περαιτέρω δωρεά για τα κορίτσια που έχουν ανάγκη. Με άλλα λόγια, με κάθε αγορά, βοηθάμε τα κορίτσια που έχουν ανάγκη να μην χάσουν το σχολείο κατά την διάρκεια της περιόδου.
    2) Social Media: Ανεβάζοντας μια φωτογραφία με τους αγαπημένους σου φίλους με το hashtag #MinEisaiApousa δωρίζουμε μία επιπλέον σερβιέτα στα κορίτσια που έχουν ανάγκη γιατί το σχολείο είναι κάτι περισσότερο από εκπαίδευση, είναι και φιλία!



Κύρια κατηγορία: Πρόσφατα θέματα
Υποκατηγορία: Εμπόριο - Κατασκευές

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

 

ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ

 

ΤΑΞΙΔΙΑ

 

ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

 

grafeio-typou.gr © 2012-2013