*** ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ *** ΕΛΛΑΔΑ: Ληστές 15 και 13 χρόνων συνελήφθησαν στη Λαμία | Φωτιά στον Βύρωνα: Ένας νεκρός από πυρκαγιά σε διαμέρισμα | Διάσημοι καλλιτέχνες σε carpool Karaoke για το "ΕΛΙΖΑ" | Στη Μόρια ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Αλκιβιάδης Στεφανής με κυβερνητικό κλιμάκιο | ΚΟΣΜΟΣ: Πυροβολισμοί σε πολυσύχναστη γειτονιά της Νέας Ορλεάνης - 11 τραυματίες. |

Θετική είναι γενικώς η εικόνα των φαρμακευτικών εταιρειών - κυρίως στο κοινό των εξειδικευμένων στελεχών του χώρου της Υγείας και του Φαρμάκου – αλλά και - οριακά - στο ευρύ κοινό,

Ενημερωτική εκδήλωση της Pfizer Hellas  στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Εβδομάδας Ευαισθητοποίησης για την Ορθολογική Χρήση των Αντιβιοτικών

Η Υγείας Παυλίδη προσφέρει  42.195 σοκολάτες σε Κοινωνικά Παντοπωλεία της χώρας και μεταφέρει τη μπλε γραμμή του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας σε όλη την Ελλάδα

Ένα έτος επιτυχούς υλοποίησης συμπλήρωσε το πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας της Τράπεζας Πειραιώς, Project Future και σημαντικό ποσοστό των αποφοίτων έχει ήδη εισέλθει στην αγορά εργασίας.

Με απολογισμό συλλογής 13,5 τόνους συνολικών ανακυκλώσιμων απορριμμάτων,

Τα δωρεάν εξωσχολικά εργαστήρια Generation Next του Ιδρύματος Vodafone συνεχίζονται και αυτή την ακαδημαϊκή χρονιά,

Με τέσσερα μετάλλια -τρία αργυρά, ένα χάλκινο- και τρεις διακρίσεις (τέταρτη, έβδομη και ένατη θέση) επέστρεψε η ελληνική αποστολή από τον παγκόσμιο τελικό της Ολυμπιάδας Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO 2019,

Η Eurobank και η Eurobank Κύπρου διακρίθηκαν για μια ακόμη χρονιά ως οι καλύτερες τράπεζες Private Banking για το 2019 στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Ενημερωτική εκδήλωση της Pfizer Hellas  στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Εβδομάδας Ευαισθητοποίησης για την Ορθολογική Χρήση των Αντιβιοτικών

Η Bayer ανακοίνωσε σήμερα ότι η Επιτροπή Φαρμάκων Ανθρώπινης Χρήσης (CHMP) του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων (EMA)

Πάνω από 5.000 κορίτσια έλαβαν προϊόντα προσωπικής υγιεινής για όλο το σχολικό έτος και συνεχίζουμε

Η υποστήριξη των κοριτσιών και η ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους κατά την διάρκεια της εφηβείας είναι ένας σκοπός που υπηρετεί έμπρακτα η Always παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα. Η καμπάνια #MinEisaiApousa ξεπέρασε τον αρχικό της στόχο, δωρίζοντας περισσότερα από 880.000 προϊόντα γυναικείας υγιεινής σε περισσότερα από 5.200 κορίτσια στην περιοχή της Αττικής, της Βόρειας Ελλάδας, της Κορίνθου, του Αγρινίου και του Μεσολογγίου. Η καμπάνια συνεχίζεται από τους μήνες Αύγουστο έως Οκτώβριο του 2019 με δεύτερο κύμα δωρεών. Η Always και η Ένωση «Μαζί για τα Παιδί» στοχεύουν να προσφέρουν ξανά πάνω από 860.000 προϊόντα γυναικείας υγιεινής έτσι ώστε να καλύψουν τις ετήσιες ανάγκες περισσότερων από 5.000 κοριτσιών στην Ελλάδα, που τα χρειάζονται για την επόμενη σχολική χρονιά.
Ύστερα από την έρευνα που διενήργησε η MRB για την Always, αποκαλύφθηκε πως πάνω από 10.000 κορίτσια στην Ελλάδα εκτιμάται πως έχουν χάσει το σχολείο κατά την διάρκεια της περιόδου τους, λόγω της οικονομικής δυσχέρειας να αγοράσουν προϊόντα προσωπικής υγιεινής. Η Always μαζί με την Ένωση «Μαζί για το Παιδί» ολοκλήρωσε με επιτυχία τον πρώτο γύρο συνεισφοράς υπερβαίνοντας τον αρχικό στόχο δωρεάς!
Αποτελέσματα Δωρεάς #MinEisaiApousa | Φεβρουάριος – Ιούνιος 2019
    • Συνολική Δωρεά: 36.960 Πακέτα | Συνολικά Κορίτσια: 5.280
    • Αττική: 16.835 Πακέτα | 2.405 Κορίτσια
    • Βόρεια Ελλάδα: 17.605 Πακέτα | 2.515 κορίτσια
    • Κόρινθος, Μεσολόγγι, Αγρίνιο: 2.520 Πακέτα  | 360 Κορίτσια
Αυτά τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα, σε συνδυασμό με τα μηνύματα υποστήριξης από γονείς, ωθούν να συνεχιστεί η προσπάθειά προσέγγισης περισσότερων κοριτσιών και να καλυφθούν οι ανάγκες τους για την επόμενη σχολική χρονιά. Η Always, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της, θα συνεχίσει την συνεργασία με την Ένωση «Μαζί για το Παιδί», καθώς και την Ζέτα Δούκα, ως πρεσβευτή αυτής της καμπάνιας.
Γνωστή για την ενεργό στήριξή της στην ενδυνάμωση των γυναικών, η Ζέτα δήλωσε ότι «η επίτευξη του στόχου της καμπάνιας αποτελεί κίνητρο για μένα να συνεχίσω και να μπορέσω να διαδώσω το μήνυμα της. Κανένα κορίτσι δεν αξίζει να στερηθεί την χαρά που φέρνει το σχολείο, πέρα από την εκπαίδευση. Οι φιλίες, οι εμπειρίες και οι δραστηριότητες είναι πηγές αυτοπεποίθησης και ένα μέρος για να ανακαλύψει τις ικανότητες του ώστε να γίνει αυτό που ονειρεύεται κάποιος. Πρέπει όλοι να στηρίξουμε και να συνεισφέρουμε, ώστε να διασφαλίσουμε ότι κανένα κορίτσι δεν θα στερηθεί τις ευκαιρίες που αξίζει».
Ο στόχος εκπληρώνεται χάρη στη συμμετοχή και την στήριξη των καταναλωτών και των ανθρώπων που αγκαλιάζουν την πρωτοβουλία αυτή. Ο τρόπος για να συμβάλει κάποιος στην καμπάνια #MinEisaiApousa είναι μέσω του ακόλουθου μηχανισμού που χωρίζεται σε δύο σκέλη:
    1) Συμβολή Καταναλωτών: Αγοράζοντας ένα διπλό πακέτο Always μέχρι τις 17 Οκτωβρίου, η αγορά υποστηρίζει και ενισχύει την περαιτέρω δωρεά για τα κορίτσια που έχουν ανάγκη. Με άλλα λόγια, με κάθε αγορά, βοηθάμε τα κορίτσια που έχουν ανάγκη να μην χάσουν το σχολείο κατά την διάρκεια της περιόδου.
    2) Social Media: Ανεβάζοντας μια φωτογραφία με τους αγαπημένους σου φίλους με το hashtag #MinEisaiApousa δωρίζουμε μία επιπλέον σερβιέτα στα κορίτσια που έχουν ανάγκη γιατί το σχολείο είναι κάτι περισσότερο από εκπαίδευση, είναι και φιλία!



Κύρια κατηγορία: Πρόσφατα θέματα
Υποκατηγορία: Εμπόριο - Κατασκευές

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

 

ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ

 

ΤΑΞΙΔΙΑ

 

ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

 

grafeio-typou.gr © 2012-2013