*** ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ *** ΕΛΛΑΔΑ: Υπουργείο Παιδείας: Εκπαιδευτικοί και γονείς διαμαρτυρήθηκαν για τα κενά στα σχολεία | Λάρισα: Έφοδος της αστυνομίας σε υπό κατάληψη κτήριο στο κέντρο της πόλης | Ζάκυνθος: Ξυλοκόπησαν ηλικιωμένη και της «άρπαξαν» 1.300 ευρώ | Το μετρό σχεδιάζει παράταση ωραρίου για τις γιορτές των Χριστουγέννων | Μεταναστευτικό: Κάτοικοι έστησαν μπλόκο σε μετανάστες στη Νάουσα. |

Η Bayer ανακοίνωσε σήμερα ότι η Επιτροπή Φαρμάκων Ανθρώπινης Χρήσης (CHMP) του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων (EMA)

Την Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2019, κυρώθηκε με νόμο από τη Βουλή των Ελλήνων η τροποποίηση της Σύμβασης Δωρεάς, μεταξύ του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) και του Ελληνικού Δημοσίου (ΕΔ),

Οι νέες εξελίξεις, η πρόοδος των τεχνολογιών των επικοινωνιών, η γενικότερη ανάπτυξη εξελιγμένων υπηρεσιών πληροφοριών και συστημάτων υψηλής τεχνολογίας,

Για ακόμα μια χρονιά η ελληνική φαρμακοβιομηχανία επιβεβαίωσε τη θέση της ως σημαντική εξαγωγική δύναμη στη διεθνή έκθεση CPhI, που πραγματοποιήθηκε από τις 5 έως τις 7 Nοεμβρίου 2019 στη Φρανκφούρτη

Το «Μπορούμε» & η ΑΒ Βασιλόπουλος μαζί σε μια πρωτοβουλία ευθύνης για την Ελλάδα

Τα 30 χρόνια επιτυχημένης δραστηριοποίησης της στην Ελληνική αγορά γιόρτασε η Action Global Communications μαζί με φίλους, πελάτες και συνεργάτες,

Την Linked Business, μια νεοφυή εταιρεία τεχνολογίας, η οποία προέρχεται μέσα τα σπλάχνα του Εθνικού Κέντρου Έρευνας Φυσικών Επιστημών «Δημόκριτος»,

Το 10ο ηλεκτρονικό κατάστημα άνοιξε η Τράπεζα Πειραιώς στο κέντρο της Λάρισας,

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 4ο ExportUSA Forum το οποίο διοργάνωσε το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο και το τμήμα διεθνούς εμπορίου TradeUSA, τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2019 στο Grand Hyatt Hotel Athens.

Με αφορμή την έκδοση της ICAP “Leading Women in Business”, που έχει ως αντικείμενο τη Γυναικεία Επιχειρηματικότητα και Ηγεσία, η Διεύθυνση Οικονομικών Ερευνών και Κλαδικών Μελετών του Ομίλου,

Πάνω από 5.000 κορίτσια έλαβαν προϊόντα προσωπικής υγιεινής για όλο το σχολικό έτος και συνεχίζουμε

Η υποστήριξη των κοριτσιών και η ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους κατά την διάρκεια της εφηβείας είναι ένας σκοπός που υπηρετεί έμπρακτα η Always παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα. Η καμπάνια #MinEisaiApousa ξεπέρασε τον αρχικό της στόχο, δωρίζοντας περισσότερα από 880.000 προϊόντα γυναικείας υγιεινής σε περισσότερα από 5.200 κορίτσια στην περιοχή της Αττικής, της Βόρειας Ελλάδας, της Κορίνθου, του Αγρινίου και του Μεσολογγίου. Η καμπάνια συνεχίζεται από τους μήνες Αύγουστο έως Οκτώβριο του 2019 με δεύτερο κύμα δωρεών. Η Always και η Ένωση «Μαζί για τα Παιδί» στοχεύουν να προσφέρουν ξανά πάνω από 860.000 προϊόντα γυναικείας υγιεινής έτσι ώστε να καλύψουν τις ετήσιες ανάγκες περισσότερων από 5.000 κοριτσιών στην Ελλάδα, που τα χρειάζονται για την επόμενη σχολική χρονιά.
Ύστερα από την έρευνα που διενήργησε η MRB για την Always, αποκαλύφθηκε πως πάνω από 10.000 κορίτσια στην Ελλάδα εκτιμάται πως έχουν χάσει το σχολείο κατά την διάρκεια της περιόδου τους, λόγω της οικονομικής δυσχέρειας να αγοράσουν προϊόντα προσωπικής υγιεινής. Η Always μαζί με την Ένωση «Μαζί για το Παιδί» ολοκλήρωσε με επιτυχία τον πρώτο γύρο συνεισφοράς υπερβαίνοντας τον αρχικό στόχο δωρεάς!
Αποτελέσματα Δωρεάς #MinEisaiApousa | Φεβρουάριος – Ιούνιος 2019
    • Συνολική Δωρεά: 36.960 Πακέτα | Συνολικά Κορίτσια: 5.280
    • Αττική: 16.835 Πακέτα | 2.405 Κορίτσια
    • Βόρεια Ελλάδα: 17.605 Πακέτα | 2.515 κορίτσια
    • Κόρινθος, Μεσολόγγι, Αγρίνιο: 2.520 Πακέτα  | 360 Κορίτσια
Αυτά τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα, σε συνδυασμό με τα μηνύματα υποστήριξης από γονείς, ωθούν να συνεχιστεί η προσπάθειά προσέγγισης περισσότερων κοριτσιών και να καλυφθούν οι ανάγκες τους για την επόμενη σχολική χρονιά. Η Always, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της, θα συνεχίσει την συνεργασία με την Ένωση «Μαζί για το Παιδί», καθώς και την Ζέτα Δούκα, ως πρεσβευτή αυτής της καμπάνιας.
Γνωστή για την ενεργό στήριξή της στην ενδυνάμωση των γυναικών, η Ζέτα δήλωσε ότι «η επίτευξη του στόχου της καμπάνιας αποτελεί κίνητρο για μένα να συνεχίσω και να μπορέσω να διαδώσω το μήνυμα της. Κανένα κορίτσι δεν αξίζει να στερηθεί την χαρά που φέρνει το σχολείο, πέρα από την εκπαίδευση. Οι φιλίες, οι εμπειρίες και οι δραστηριότητες είναι πηγές αυτοπεποίθησης και ένα μέρος για να ανακαλύψει τις ικανότητες του ώστε να γίνει αυτό που ονειρεύεται κάποιος. Πρέπει όλοι να στηρίξουμε και να συνεισφέρουμε, ώστε να διασφαλίσουμε ότι κανένα κορίτσι δεν θα στερηθεί τις ευκαιρίες που αξίζει».
Ο στόχος εκπληρώνεται χάρη στη συμμετοχή και την στήριξη των καταναλωτών και των ανθρώπων που αγκαλιάζουν την πρωτοβουλία αυτή. Ο τρόπος για να συμβάλει κάποιος στην καμπάνια #MinEisaiApousa είναι μέσω του ακόλουθου μηχανισμού που χωρίζεται σε δύο σκέλη:
    1) Συμβολή Καταναλωτών: Αγοράζοντας ένα διπλό πακέτο Always μέχρι τις 17 Οκτωβρίου, η αγορά υποστηρίζει και ενισχύει την περαιτέρω δωρεά για τα κορίτσια που έχουν ανάγκη. Με άλλα λόγια, με κάθε αγορά, βοηθάμε τα κορίτσια που έχουν ανάγκη να μην χάσουν το σχολείο κατά την διάρκεια της περιόδου.
    2) Social Media: Ανεβάζοντας μια φωτογραφία με τους αγαπημένους σου φίλους με το hashtag #MinEisaiApousa δωρίζουμε μία επιπλέον σερβιέτα στα κορίτσια που έχουν ανάγκη γιατί το σχολείο είναι κάτι περισσότερο από εκπαίδευση, είναι και φιλία!



Κύρια κατηγορία: Πρόσφατα θέματα
Υποκατηγορία: Εμπόριο - Κατασκευές

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

 

ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ

 

ΤΑΞΙΔΙΑ

 

ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

 

grafeio-typou.gr © 2012-2013