*** ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ *** ΕΛΛΑΔΑ: Πυρκαγιά στην περιοχή Μακρύς Γυαλός στην Ιεράπετρα της Κρήτης | Ξάνθη: Ο σκύλος ανακάλυψε ότι το μπουφάν είχε επένδυση από... ευρώ | Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση που διακινούσε ναρκωτικά - Συνελήφθησαν οκτώ άτομα.

Εταιρία εστιασμένη σε καινοτομία, βιωσιμότητα και ψηφιακή μεταμόρφωση για το όφελος των παραγωγών, των καταναλωτών και του πλανήτη

Τεράστιο είναι το ενδιαφέρον των ελληνικών εταιρειών, προκειμένου να συμμετάσχουν ως εκθέτες στην παγκοσμίως μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων και ποτών, Anuga 2019,

Τις περισσότερες διακρίσεις απέσπασε, για ακόμα μία χρονιά, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών στα Healthcare Business Awards,

Η 21 Σεπτεμβρίου κάθε έτους έχει ορισθεί ως η Παγκόσμια Ημέρα Νόσου Αλτσχάιμερ (Alzheimer), αλλά έχει πλέον καθιερωθεί – εδώ και επτά χρόνια -  να χαρακτηρίζεται ολόκληρος ο Σεπτέμβριος ως Παγκόσμιος Μήνας της Νόσου Αλτσχάιμερ (World Alzheimer΄s Month).

Στο πλαίσιο της «Παγκόσμιας Ημέρας χωρίς Αυτοκίνητο», η Anytime της INTERAMERICAN,

Οι τεχνολογίες Wireless Audio Visual Identity System, Dual Cook Flex™ και Built-in Chef Collection Cooking Package συγκαταλέγονται στους νικητές σε μια χρονιά ρεκόρ για την Samsung 

Στο Μουσείο Artipelag της Στοκχόλμης, το βράδυ της 4ης Σεπτεμβρίου, η Mercedes-Benz γιόρτασε την Παγκόσμια Πρεμιέρα της νέας, αμιγώς ηλεκτρικής EQC (μεικτή κατανάλωση: 22.2 kWh/100 km - μεικτές εκπομπές CO2: 0 g/km, προκαταρκτικά στοιχεία).

Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική προχώρησε στην αναβάθμιση – ανανέωση του συστήματος διαχείρισης ποιότητας της Εταιρείας, σύμφωνα με το νέο πρότυπο ΙSO 9001:2015.

Μόνο ένας στους 10 (9%) αποταμιεύει για τις μελλοντικές ανάγκες υγειονομικής περίθαλψης και φροντίδας στο σπίτι.

Σύμφωνα με την ανάλυση του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εξαγωγέων και του Κέντρου Εξαγωγικών Ερευνών και Μελετών (ΚΕΕΜ), επί των προσωρινών στοιχείων της ΕΛ-ΣΤΑΤ, οι εξαγωγές, συμπεριλαμβανομένων των πετρελαιοειδών,

Σε νέα κατηγορία επώνυμων προϊόντων με νέο σήμα ετοιμάζεται να εισέλθει η «Παπουτσάνης», η εταιρεία που ενώ το 2010 βρισκόταν στο χείλος του γκρεμού, από το 2017 έχει επιστρέψει στην κερδοφορία.

 

Το νέο λανσάρισμα αναμένεται το φθινόπωρο του 2018, ενώ στο πλαίσιο της ενίσχυσης των δικών της σημάτων η εταιρεία σχεδιάζει ενίσχυση των δράσεων μάρκετινγκ με κεντρικό στόχο την προσέγγιση των νεανικών κοινών. Τα παραπάνω ανακοίνωσε χθες η διοίκηση της εταιρείας στο πλαίσιο παρουσίασης στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών.

 

Ταυτόχρονα η εταιρεία επεκτείνει τις συνεργασίες της με την ξενοδοχειακή αγορά, αλλά και τις συνεργασίες με πολυεθνικούς κολοσσούς καταναλωτικών ειδών για την παραγωγή προϊόντων για λογαριασμό τους, ενώ δραστηριότητα με σημαντική προοπτική ανάπτυξης αποτελούν οι πωλήσεις, κυρίως, στο εξωτερικό σαπωνομαζών, πρώτης ύλης δηλαδή για την παρασκευή σαπουνιών.

 

Σημειώνεται ότι το 30% των πωλήσεων της «Παπουτσάνης» προέρχεται από τα δικά της σήματα, το 35% από την παραγωγή προϊόντων ατομικής φροντίδας (σαπουνιών, αφρόλουτρων κλπ.) για την ξενοδοχειακή αγορά, το 25% από την παραγωγή προϊόντων για λογαριασμό τρίτων (εταιρείες όπως η Unilever αλλά και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας για μεγάλους λιανεμπόρους όπως o όμιλος Ahold Delhaize, η Σκλαβενίτης κ.α.) (εκαι το 10% από τις πωλήσεις σαπωνομαζών.

 

Στους στόχους της εταιρείας περιλαμβάνεται η τοποθέτηση των επώνυμων προϊόντων της ευρείας κατανάλωσης στα σούπερ μάρκετ των βαλκανικών χωρών. Σε ό,τι αφορά ειδικά τα προϊόντα «Olivia» ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την τοποθέτησή τους σε ειδικά κανάλια διανομής, όπως είναι για παράδειγμα τα φαρμακεία, με χώρες προτεραιότητας τη Γαλλία, τις ΗΠΑ, την Ολλανδία, τις σκανδιναβικές χώρες, ενώ προσπάθειες θα γίνουν για τις αγορές της Κίνας και της Κορέας.

 

Σε ό,τι αφορά την κατηγορία των προϊόντων για την ξενοδοχειακή αγορά, στις στρατηγικές προτεραιότητες της «Παπουτσάνης» περιλαμβάνονται η επέκταση της συνεργασίας της με την Sysco Guest Supply, έναν από τους κορυφαίους προμηθευτές ξενοδοχειακών μονάδων παγκοσμίως, καθώς και η παραγωγή νέας σειράς προϊόντων υψηλής ποιότητας (premium) η οποία αναμένεται κατά το τρίτο τρίμηνο του 2018.

 

Συνεργασίες και με άλλους πολυεθνικούς κολοσσούς για την παραγωγή προϊόντων για λογαριασμό τους με έμφαση κυρίως στα λεγόμενα φυσικά προϊόντα αποτελούν επίσης βασικούς άξονες ανάπτυξης της «Παπουτσάνης».

 

Πεδίο με μεγάλη προοπτική ανάπτυξης αποτελούν οι πωλήσεις και κυρίως οι εξαγωγές σαπωνόμαζας. Η «Παπουτσάνης» αποτελεί την μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής σαπωνόμαζας ελαιολάδου στην Ευρώπη και ήδη υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από τη Γαλλία, την Ιταλία και την Κεντρική Ευρώπη, ενώ πραγματοποιεί εξαγωγές ακόμη και σε μακρινές χώρες, όπως η Νέα Ζηλανδία, η Αυστραλία και το Μεξικό. Το 2017 οι πωλήσεις σαπωνομαζών αποτελούσαν το 10% του συνολικού κύκλου εργασιών της εταιρείας, ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2018 αυτές αποτελούσαν το 21%, στοιχείο που δείχνει ακριβώς τη δυναμική της εν λόγω κατηγορίας.

 

Ερωτηθείς σχετικά για την υλοποίηση νέων επενδύσεων, ο γενικός διευθυντής της «Παπουτσάνης» κ. Μ. Τασσόπουλος ανέφερε ότι αυτές θα είναι μικρές τα επόμενα χρόνια, της τάξης των 500.000 – 600.000 ευρώ εκτός εάν προκύψουν ανάγκες λόγω νέων συμβολαίων για την παραγωγή προϊόντων για τρίτους.

 

Σε ό,τι αφορά τους στόχους για τον τζίρο, η διοίκηση προσδοκά ανάπτυξη πάνω από 15% το 2018 σε σύγκριση με το 2017 και ταυτόχρονα συνέχιση της μείωσης του δανεισμού . Το 2017 ο καθαρός δανεισμός υποχώρησε στα 6,87 εκατ. ευρώ από 7,70 εκατ. ευρώ το 2016. Για τα επόμενα πάντως δύο χρόνια η διοίκηση απέκλεισε το ενδεχόμενο διανομής μερίσματος στους μετόχους λόγω των συσσωρευμένων ζημιών του παρελθόντος. Αντιθέτως, έχει ήδη ληφθεί απόφαση από την έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων για επιστροφή κεφαλαίου και την ακύρωση ιδίων μετοχών.

 



Κύρια κατηγορία: Πρόσφατα θέματα
Υποκατηγορία: Βιομηχανία - Πρώτες Ύλες

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

 

ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ

 

ΤΑΞΙΔΙΑ

 

ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

 

grafeio-typou.gr © 2012-2013