*** ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ *** ΕΛΛΑΔΑ: ΕΛΣΤΑΤ: 6.119 σπίτια στην Ξάνθη δεν έχουν… τουαλέτα | Σπάρτη: Συνελήφθη 54χρονος για παράνομη κατοχή αρχαίων αντικειμένων | Πτολεμαϊδα: Ομάδα 30 ατόμων εγκλωβίστηκε σε καταφύγιο από τα χιόνια | Κλειστά τα σχολεία αύριο στη Φλώρινα λόγω χιονιά | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ: Χρυσό για την ελληνική ομάδα παίδων στην Ολυμπιάδα Ρομποτικής στην Ταϊλάνδη.

Στόχος της ΓΙΩΤΗΣ από την ίδρυσή της, το 1930, ήταν να μεγαλώσει...γερά παιδιά από κούνια.

Η ακτινογραφία του εισερχόμενου τουρισμού στην Ελλάδα για την περίοδο  2005 - 2017 είναι το αντικείμενο της νέας μελέτης του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ).

Τις πύλες της άνοιξε από τις 17 έως τις 19 Οκτωβρίου η τουριστική έκθεση ITB Asia 2018,

Το φράγμα του 1,5 δισ. ευρώ ξεπέρασαν στο εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2018 οι πωλήσεις των  τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα

Η Huawei Ελλάδος συμμετέχει για άλλη μια χρονιά στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης Seeds for the Future, που διοργανώνει ο Όμιλος Huawei στην Κίνα.

 

 

 

Τους επιτυχόντες στην τελική φάση του προγράμματος Project Future καλωσόρισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς Χρήστος Μεγάλου.

Μεγάλο είναι το ενδιαφέρον των φίλων του αυτοκινήτου και της τεχνολογίας για την έκθεση αυτοκινήτου «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΕΚΟ 2018».

Η ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΕΝΤΑΤΙΚΉΣ ΘΕΡΑΠΕΊΑΣ (ΕΕΕΘ) στο πλαίσιο της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών,

Το πρόγραμμα STEMpowering Youth του Ιδρύματος Vodafone, μετά την ολοκλήρωση 2 χρόνων του, εμπλουτίζεται και αυξάνει την εμβέλεια δράσης του με την προσθήκη του mobile εκπαιδευτικού παιχνιδιού “The Moondiver Xperience”.

Η Nissan ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας ενός νέου γραφείου, ως   υποκατάστημα του Τεχνικού Κέντρου της στην Ευρώπη (NTCE), στην Αγία Πετρούπολη.

Σε νέα κατηγορία επώνυμων προϊόντων με νέο σήμα ετοιμάζεται να εισέλθει η «Παπουτσάνης», η εταιρεία που ενώ το 2010 βρισκόταν στο χείλος του γκρεμού, από το 2017 έχει επιστρέψει στην κερδοφορία.

 

Το νέο λανσάρισμα αναμένεται το φθινόπωρο του 2018, ενώ στο πλαίσιο της ενίσχυσης των δικών της σημάτων η εταιρεία σχεδιάζει ενίσχυση των δράσεων μάρκετινγκ με κεντρικό στόχο την προσέγγιση των νεανικών κοινών. Τα παραπάνω ανακοίνωσε χθες η διοίκηση της εταιρείας στο πλαίσιο παρουσίασης στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών.

 

Ταυτόχρονα η εταιρεία επεκτείνει τις συνεργασίες της με την ξενοδοχειακή αγορά, αλλά και τις συνεργασίες με πολυεθνικούς κολοσσούς καταναλωτικών ειδών για την παραγωγή προϊόντων για λογαριασμό τους, ενώ δραστηριότητα με σημαντική προοπτική ανάπτυξης αποτελούν οι πωλήσεις, κυρίως, στο εξωτερικό σαπωνομαζών, πρώτης ύλης δηλαδή για την παρασκευή σαπουνιών.

 

Σημειώνεται ότι το 30% των πωλήσεων της «Παπουτσάνης» προέρχεται από τα δικά της σήματα, το 35% από την παραγωγή προϊόντων ατομικής φροντίδας (σαπουνιών, αφρόλουτρων κλπ.) για την ξενοδοχειακή αγορά, το 25% από την παραγωγή προϊόντων για λογαριασμό τρίτων (εταιρείες όπως η Unilever αλλά και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας για μεγάλους λιανεμπόρους όπως o όμιλος Ahold Delhaize, η Σκλαβενίτης κ.α.) (εκαι το 10% από τις πωλήσεις σαπωνομαζών.

 

Στους στόχους της εταιρείας περιλαμβάνεται η τοποθέτηση των επώνυμων προϊόντων της ευρείας κατανάλωσης στα σούπερ μάρκετ των βαλκανικών χωρών. Σε ό,τι αφορά ειδικά τα προϊόντα «Olivia» ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την τοποθέτησή τους σε ειδικά κανάλια διανομής, όπως είναι για παράδειγμα τα φαρμακεία, με χώρες προτεραιότητας τη Γαλλία, τις ΗΠΑ, την Ολλανδία, τις σκανδιναβικές χώρες, ενώ προσπάθειες θα γίνουν για τις αγορές της Κίνας και της Κορέας.

 

Σε ό,τι αφορά την κατηγορία των προϊόντων για την ξενοδοχειακή αγορά, στις στρατηγικές προτεραιότητες της «Παπουτσάνης» περιλαμβάνονται η επέκταση της συνεργασίας της με την Sysco Guest Supply, έναν από τους κορυφαίους προμηθευτές ξενοδοχειακών μονάδων παγκοσμίως, καθώς και η παραγωγή νέας σειράς προϊόντων υψηλής ποιότητας (premium) η οποία αναμένεται κατά το τρίτο τρίμηνο του 2018.

 

Συνεργασίες και με άλλους πολυεθνικούς κολοσσούς για την παραγωγή προϊόντων για λογαριασμό τους με έμφαση κυρίως στα λεγόμενα φυσικά προϊόντα αποτελούν επίσης βασικούς άξονες ανάπτυξης της «Παπουτσάνης».

 

Πεδίο με μεγάλη προοπτική ανάπτυξης αποτελούν οι πωλήσεις και κυρίως οι εξαγωγές σαπωνόμαζας. Η «Παπουτσάνης» αποτελεί την μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής σαπωνόμαζας ελαιολάδου στην Ευρώπη και ήδη υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από τη Γαλλία, την Ιταλία και την Κεντρική Ευρώπη, ενώ πραγματοποιεί εξαγωγές ακόμη και σε μακρινές χώρες, όπως η Νέα Ζηλανδία, η Αυστραλία και το Μεξικό. Το 2017 οι πωλήσεις σαπωνομαζών αποτελούσαν το 10% του συνολικού κύκλου εργασιών της εταιρείας, ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2018 αυτές αποτελούσαν το 21%, στοιχείο που δείχνει ακριβώς τη δυναμική της εν λόγω κατηγορίας.

 

Ερωτηθείς σχετικά για την υλοποίηση νέων επενδύσεων, ο γενικός διευθυντής της «Παπουτσάνης» κ. Μ. Τασσόπουλος ανέφερε ότι αυτές θα είναι μικρές τα επόμενα χρόνια, της τάξης των 500.000 – 600.000 ευρώ εκτός εάν προκύψουν ανάγκες λόγω νέων συμβολαίων για την παραγωγή προϊόντων για τρίτους.

 

Σε ό,τι αφορά τους στόχους για τον τζίρο, η διοίκηση προσδοκά ανάπτυξη πάνω από 15% το 2018 σε σύγκριση με το 2017 και ταυτόχρονα συνέχιση της μείωσης του δανεισμού . Το 2017 ο καθαρός δανεισμός υποχώρησε στα 6,87 εκατ. ευρώ από 7,70 εκατ. ευρώ το 2016. Για τα επόμενα πάντως δύο χρόνια η διοίκηση απέκλεισε το ενδεχόμενο διανομής μερίσματος στους μετόχους λόγω των συσσωρευμένων ζημιών του παρελθόντος. Αντιθέτως, έχει ήδη ληφθεί απόφαση από την έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων για επιστροφή κεφαλαίου και την ακύρωση ιδίων μετοχών.

 



Κύρια κατηγορία: Πρόσφατα θέματα
Υποκατηγορία: Βιομηχανία - Πρώτες Ύλες

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

 

ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ

 

ΤΑΞΙΔΙΑ

 

ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

 

grafeio-typou.gr © 2012-2013