*** ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ *** ΕΛΛΑΔΑ: Χιλιάδες είδη «μαϊμού» σε λαϊκή της Καλαμάτας | Αλεξανδρούπολη: Κατέσχεσαν σχεδόν μισό τόνο ακατάλληλα όστρακα | Νέα Σμύρνη: Βρήκαν νεκρό βρέφος τυλιγμένο με τον ομφάλιο λώρο | Θεσσαλονίκη: Λήστεψαν 82χρονη, προσποιούμενοι υπαλλήλους της ΔΕΗ.

Για δεύτερη φορά το #MelissaOnTheRoad και το «Μπορούμε» ένωσαν τις δυνάμεις τους και βρέθηκαν κοντά σε ομάδες και οργανισμούς που φροντίζουν συνανθρώπους μας.

Ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ, μέλος της LafargeHolcim, συνεχίζει την παράδοση των διακρίσεων σε θέματα Υγείας & Ασφάλειας με τη βράβευσή του για τρίτη συνεχή χρονιά στα Health & Safety Awards 2018.

Η KOSMOCAR A.E., Γενικοί Εισαγωγείς Αυτοκινήτων & Ανταλλακτικών VW – AUDI & SKODA, Επίσημοι Έμποροι & Επισκευαστές BENTLEY, Επίσημοι Επισκευαστές Lamborghini & Αποκλειστικοί Διανομείς Ελλάδος & Κύπρου DUCATI, ανακοινώνει διοικητικές αλλαγές που θα ισχύσουν από αρχές Μαϊου.

Την πρόταση του ΕΣΡ για την αλλαγή της σήμανσης στα προγράμματα της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου κατέθεσαν στελέχη της Αρχής στον υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής Νίκο Παππά.

Η COSMOTE συμμετέχει στο ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο CloudPerfect το οποίο στοχεύει στη βελτιστοποίηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών Cloud με ταυτόχρονη μείωση του κόστους, μέσω εργαλείων ενορχήστρωσης/συντονισμού των διεργασιών Cloud, εκτίμησης και ελέγχου επίδοσης των υποδομών Cloud.

Στη θέση του Γενικού Διευθυντή της ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε. βρίσκεται από τις αρχές Απριλίου ο Γιώργος Καραμπέτσος, προερχόμενος από την αντίστοιχη θέση στην Colgate -Palmolive και με θητεία, συνολικά, 19 ετών στη συγκεκριμένη εταιρεία.

Η EUROCERT, η ελληνική πολυεθνική εταιρεία ελέγχου, επιθεώρησης και πιστοποίησης, με αφορμή τον εορτασμό των 20 χρόνων λειτουργίας, παρουσίασε τη δυναμική της πορεία ανάπτυξης σε παγκόσμιο επίπεδο και τα επόμενα στρατηγικά της σχέδια στους δημοσιογράφους, την Τρίτη 17 Απριλίου 2018, σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.

Η GreekTourismExpo μετά από τέσσερα συνεχόμενα  χρόνια επιτυχημένης διοργάνωσης και ανοδικής πορείας, διευρύνει πλέον τους επαγγελματικούς της στόχους και μεγαλώνει το φάσμα των δραστηριοτήτων της και με επίκεντρο την Ελλάδα θα συμπεριλάβει και άλλες τουριστικές αγορές, τόσο θεματικές όσο και γεωγραφικές και στοχεύει πλέον πολύ περισσότερο στη διεθνή τουριστική αγορά.

Την προσπάθεια της επιστημονικής ακαδημαϊκής κοινότητας για την έρευνα του σύμπαντος και την ανάπτυξη της επιστήμης της Ραδιοαστρονομίας στη χώρα μας στηρίζει η COSMOTE, παραχωρώντας στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και στο Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε. του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας τη χρήση δορυφορικής κεραίας τηλεπικοινωνιών του Κέντρου Δορυφορικών Επικοινωνιών του Ομίλου ΟΤΕ στις Θερμοπύλες.

Με κίνητρο την προσφορά στο κοινωνικό σύνολο στην περίοδο των εορτών του Πάσχα, η INTERLIFE Ασφαλιστική προχώρησε, για άλλη μια φορά, στη δωρεά τριών τόνων τροφίμων που διατέθηκαν σε Κοινωνικά Παντοπωλεία και Συσσίτια.

Στη στοχευμένη προβολή της Αστυπάλαιας στην αγορά της Ιταλίας, προκειμένου να υπάρξει προώθηση όλων των θεματικών του τουρισμού, που υποστηρίζει το νησί, αποσκοπεί η συμμετοχή του Δήμου σε  B2B  workshop με τίτλο "Luxury Greece" που πραγματοποιήθηκε χτες στο Μιλάνο.

 

Αφορούσε  δράση ενημέρωσης των επαγγελματιών του τουρισμού με σκοπό την προβολή και προώθηση του προορισμού στην Ιταλική αγορά και σε επιλεγμένες ομάδες κοινού με βάση, αφενός τα στοιχεία του τουριστικού προϊόντος της περιοχής και αφετέρου τη διείσδυση σε ειδικές ομάδες ενδιαφερόντων σύμφωνα με τις νέες τάσεις που διαμορφώνονται διεθνώς.

 

Τον Δήμο εκπροσώπησε  η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κυρία Μαρία Καμπούρη η οποία  δώρισε στους συμμετέχοντες το βιβλίο της ιστορικού και λαογράφου  Αθηνάς Ταρσούλη “Stampalia – Perla del Dodecaneso, Avamposto dell’Europa” λόγω της ιστορικής σύνδεσης της Αστυπάλαιας με την Ιταλία. Για την πολυεπίπεδη προώθηση του νησιού, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης  οργανώθηκε  cocktail party, με καλεσμένους επιλεγμένους δημοσιογράφους και tour operators, με ειδίκευση σε θέματα πολιτισμού, δραστηριοτήτων, γαστρονομίας, γάμου/ταξιδιών μέλιτος και σε κοινά-οικογένειες, ζευγάρια.

 

Η δράση οργανώθηκε στην Calleria Vittorio Emmanouele  από την  κυρία Ελένη Σαρικώστα (viaggioxte.it) και αποτελεί συνεργασία  του Δήμου Αστυπάλαιας με την εταιρεία THE STORY TAILORS  της κυρίας Μαρίας Τζάννου. Η συμμετοχή ψηφίστηκε από το δημοτικό συμβούλιο, αποτελεί εξέλιξη του πλάνου ενεργειών με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης από την ιταλική αγορά και έρχεται ως επιστέγασμα τόσο της συμμετοχής της έκθεσης ΒΙΤ όσο και της προωθητικής ενέργειας που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη στο αεροδρόμιο της Βενετίας και οργανώνεται από την αεροπορική εταιρία VOLOTEA σε συνεργασία με την MTC GROUP.

 

Όπως αναφέρεται και στο τουριστικό πλάνο του Δήμου για το 2018, σε συνεργασία με τους φορείς του τουρισμού, αλλά και τους επιχειρηματίες, η Αστυπάλαια επιχειρεί  «άνοιγμα» σε αγορές του εξωτερικού, με σκοπό την προσέλκυση επισκεπτών, με μεγαλύτερη κατά κεφαλήν τουριστική δαπάνη.

 



Κύρια κατηγορία: Πρόσφατα θέματα
Υποκατηγορία: Ναυτιλία - Εξοπλισμοί

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

 

ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ

 

ΤΑΞΙΔΙΑ

 

ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

 

grafeio-typou.gr © 2012-2013