*** ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ *** ΕΛΛΑΔΑ: Στους 88 οι νεκροί από τη φωτιά στο Μάτι - Πέθανε 42χρονη στο ΚΑΤ | ΚΟΣΜΟΣ: Πυρκαγιές στις ΗΠΑ: 37.000 άνθρωποι απομακρύνθηκαν από τα σπίτια τους στην Καλιφόρνια και την κομητεία Σάστα.

Το Δ.Σ. της Εθνικής Τράπεζας ανέδειξε ομόφωνα σήμερα τον κ. Παύλο Μυλωνά στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Τράπεζας.

Έχοντας χαράξει νέα στρατηγική με ‘’20 Δεσμεύσεις για το 2020’’ η WIND υλοποιεί με συνέπεια την 16ετή στρατηγική της για την Εταιρική Υπευθυνότητα με κύριο μέλημα τη διαρκή βελτίωση της επίδρασης της στην Κοινωνία, τους Ανθρώπους της, το Περιβάλλον, τους Πελάτες και την Οικονομία.

Την ανοδική πορεία της αγοράς σουπερμάρκετ το 2018 επιβεβαιώνουν και τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Νielsen.

Την πρώτη της εξαγορά για το 2018 και την τρίτη μέσα σε διάστημα 1,5 έτους έκανε η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, εξελισσόμενη σε έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους «παίκτες» στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων και μάλιστα στα χρόνια της κρίσης.

Έξι νέα βραβεία τα οποία αφορούν στην προσήλωση σε δράσεις για το περιβάλλον, σε καινοτόμα σκευάσματα για το φαρμακείο αλλά και ενέργειες Κοινωνικής Υπευθυνότητας, κατέκτησαν οι φαρμακοβιομηχανίες UNI-PHARMA & INTERMED του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη.

Πρωτόκολλο Συνεργασίας υπέγραψαν σήμερα, 18 Ιουλίου 2018, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς, Χρήστος Μεγάλου και ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Enterprise Greece, Ηλίας Αθανασίου.

Η Vodafone Ελλάδας εγκαινίασε την Vodafone Fiber Ready Arena, τον πρώτο πολυχώρο υπερυψηλών ταχυτήτων στην Ελλάδα, που θα λειτουργεί στο Βύρωνα για τους επόμενους τρεις μήνες και καλεί  τους πολίτες να τον επισκεφθούν, προκειμένου να βιώσουν δωρεάν την εμπειρία του FTTH δικτύου και των πιο σύγχρονων τεχνολογιών.

ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 16 ΙΟΥΛΙΟΥ 2018 ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ CRUISE FERRY MYKONOS PALACE ΤΩΝ ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσιεύτηκε ο Απολογισμός Βιώσιμης Ανάπτυξης του 2017, με οπτικοακουστικό υλικό και  για άτομα με προβλήματα ακοής και όρασης

Από το 1995 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του, το Honda CR-V εξελίχθηκε σε παγκόσμιο best-seller στην κατηγορία των SUV

Στη στοχευμένη προβολή της Αστυπάλαιας στην αγορά της Ιταλίας, προκειμένου να υπάρξει προώθηση όλων των θεματικών του τουρισμού, που υποστηρίζει το νησί, αποσκοπεί η συμμετοχή του Δήμου σε  B2B  workshop με τίτλο "Luxury Greece" που πραγματοποιήθηκε χτες στο Μιλάνο.

 

Αφορούσε  δράση ενημέρωσης των επαγγελματιών του τουρισμού με σκοπό την προβολή και προώθηση του προορισμού στην Ιταλική αγορά και σε επιλεγμένες ομάδες κοινού με βάση, αφενός τα στοιχεία του τουριστικού προϊόντος της περιοχής και αφετέρου τη διείσδυση σε ειδικές ομάδες ενδιαφερόντων σύμφωνα με τις νέες τάσεις που διαμορφώνονται διεθνώς.

 

Τον Δήμο εκπροσώπησε  η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κυρία Μαρία Καμπούρη η οποία  δώρισε στους συμμετέχοντες το βιβλίο της ιστορικού και λαογράφου  Αθηνάς Ταρσούλη “Stampalia – Perla del Dodecaneso, Avamposto dell’Europa” λόγω της ιστορικής σύνδεσης της Αστυπάλαιας με την Ιταλία. Για την πολυεπίπεδη προώθηση του νησιού, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης  οργανώθηκε  cocktail party, με καλεσμένους επιλεγμένους δημοσιογράφους και tour operators, με ειδίκευση σε θέματα πολιτισμού, δραστηριοτήτων, γαστρονομίας, γάμου/ταξιδιών μέλιτος και σε κοινά-οικογένειες, ζευγάρια.

 

Η δράση οργανώθηκε στην Calleria Vittorio Emmanouele  από την  κυρία Ελένη Σαρικώστα (viaggioxte.it) και αποτελεί συνεργασία  του Δήμου Αστυπάλαιας με την εταιρεία THE STORY TAILORS  της κυρίας Μαρίας Τζάννου. Η συμμετοχή ψηφίστηκε από το δημοτικό συμβούλιο, αποτελεί εξέλιξη του πλάνου ενεργειών με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης από την ιταλική αγορά και έρχεται ως επιστέγασμα τόσο της συμμετοχής της έκθεσης ΒΙΤ όσο και της προωθητικής ενέργειας που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη στο αεροδρόμιο της Βενετίας και οργανώνεται από την αεροπορική εταιρία VOLOTEA σε συνεργασία με την MTC GROUP.

 

Όπως αναφέρεται και στο τουριστικό πλάνο του Δήμου για το 2018, σε συνεργασία με τους φορείς του τουρισμού, αλλά και τους επιχειρηματίες, η Αστυπάλαια επιχειρεί  «άνοιγμα» σε αγορές του εξωτερικού, με σκοπό την προσέλκυση επισκεπτών, με μεγαλύτερη κατά κεφαλήν τουριστική δαπάνη.

 



Κύρια κατηγορία: Πρόσφατα θέματα
Υποκατηγορία: Ναυτιλία - Εξοπλισμοί

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

 

ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ

 

ΤΑΞΙΔΙΑ

 

ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

 

grafeio-typou.gr © 2012-2013