*** ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ *** ΕΛΛΑΔΑ: Πέθανε ο ιστορικός και φιλόλογος Σαράντος Καργάκος | Χανιά: Νεκρή γυναίκα που έπεσε από ύψος τεσσάρων μέτρων | Νεκρός άντρας σε πυρκαγιά σε διαμέρισμα στη Νίκαια | Kαταδίωξη στην Άρτα - «Έπιασαν» 27χρονο με 53 κιλά χασίς.

Καθιερωμένη πια, η εκδήλωση γευστικής δοκιμής ελληνικών αποσταγμάτων και ηδύποτων «Ελληνικό Απόσταγμα» επαναλαμβάνεται φέτος για 5η φορά, την Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019 (13:00 – 20:00), στην Αίγλη Ζαππείου.

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης «Αθήνα 2018 Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου» του δήμου Αθηναίων,

Η γεωθερμία είναι μια τεχνολογία που δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη στην Ελλάδα, αν και διαθέτει δύο βασικά πλεονεκτήματα:

Οι εργαζόμενοι της Μινέττα Ασφαλιστικής, μέσω της  Ομάδας Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας  της εταιρείας, αυτά τα Χριστούγεννα στάθηκαν δίπλα σε παιδιά που έχουν ανάγκη.

Η Διεύθυνση Οικονομικής Ανάλυσης και Έρευνας Διεθνών Κεφαλαιαγορών της Eurobank δημοσίευσε έκθεση με τίτλο «Επισκόπηση της πορείας του προγράμματος ιδιωτικοποιήσεων:

Οι εργαζόμενοι της Pfizer Hellas, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά την ιδιαίτερη ευαισθησία και ενεργοποίησή τους για τη στήριξη και τη βελτίωση της καθημερινότητας των παιδιών που έχουν ανάγκη,

Οι εργαζόμενοι της Vodafone με τη συμμετοχή τους στο Πρόγραμμα Εθελοντισμού της εταιρείας  κατά τη διάρκεια του 2018 απέδειξαν έμπρακτα ότι “Το καλό μας συνδέει” αποτελεί στάση ζωής και όχι υποχρέωση.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη επιβράβευσε και το 2018 τους κατόχους του προγράμματος Ασφαλιστικός Γονέας, με ποσό που αγγίζει τις €300.000.

Το Nissan Note κατέκτησε την κορυφή των πωλήσεων για το 2018 στην Ιαπωνία,

Φέτος και κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, Η ΑΒ ΒΑΣΙΛΌΠΟΥΛΟΣ ΓΈΜΙΣΕ 27 ΚΑΤΑΣΤΉΜΑΤΆ ΤΟΥ ΔΙΚΤΎΟΥ ΤΗΣ ΓΙΑ 7 ΗΜΈΡΕΣ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟΎΣ ΉΧΟΥΣ ΑΠΌ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΆ ΚΑΙ ΔΗΜΟΦΙΛΉ ΚΆΛΑΝΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΈΝΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΆΣ ΑΠΌ ΌΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΣΕ ΘΕΑΤΡΙΚΉ ΜΟΡΦΉ.

Ο Google Chrome θα αρχίσει από σήμερα να μπλοκάρει επιλεκτικά online διαφημίσεις ιστοσελίδων, που συστηματικά ενοχλούν τους χρήστες ή παρεμποδίζουν το ομαλό «σερφάρισμά» τους.

 

Η νέα δυνατότητα θα βάζει αυτομάτως «φρένο» σε ενοχλητικές διαφημίσεις ιστοσελίδων, όπως αυτές που ξαφνικά παίζουν αυτόματα βίντεο με δυνατό ήχο.

 

Θα μπλοκάρονται ακόμη και διαφημίσεις της ίδιας της Google, αλλά οι χρήστες θα έχουν την ευκαιρία να επιτρέψουν την προβολή μιας διαφήμισης, αν το επιθυμούν. Στόχος της Google είναι να πείσει τους χρήστες να εγκαταλείψουν τη χρήση εξειδικευμένου λογισμικού (ad blockers) που επιτρέπει το καθολικό μπλοκάρισμα των διαφημίσεων και να αρκεσθούν στις νέες δυνατότητες του Chrome. Τα προγράμματα ad-blocking είναι ευρέως χρησιμοποιούμενα σε όλο τον κόσμο, σε μια προσπάθεια των χρηστών να κάνουν πιο εύκολη την περιήγησή τους στο Ίντερνετ, αλλά στερούν έσοδα από τους διαφημιζόμενους, τους διαφημιστικές και την ίδια τη Google. Μαζί με το Facebook, η Google ελέγχει την online διαφημιστική αγορά.

 

Οι καχύποπτοι αναλυτές εκτιμούν ότι η νέα κίνηση της Google δεν αποσκοπεί τόσο στο να «καθαρίσει» το διαδίκτυο από τις ενοχλητικές διαφημίσεις, όσο στο να διευρύνει το δικό της μερίδιο στη διαφημιστική «πίτα». Είναι ενδεικτικό ότι ο Chrome θα εξαιρεί από το «μπλόκο» μία από τις πιο σημαντικές μορφές διαφήμισης της Google, όσες «τρέχουν» πριν τα βίντεο στο YouTube (το οποίο ανήκει στην ίδια). Στην ουσία, με τη νέα κίνησή της, η Google φροντίζει να μπλοκάρει η ίδια επιλεκτικά μερικές διαφημίσεις, προκειμένου να μη μπλοκάρουν οι χρήστες όλες ανεξαιρέτως τις διαφημίσεις.

 

Ανάμεσα στις online διαφημίσεις που μπαίνουν στο στόχαστρο, είναι όσες ξεπηδούν με μεγάλο ξεχωριστό παράθυρο (pop-up) χωρίς καν εικονίδιο εξόδου, οι μεγάλες που «αιωρούνται» πάνω από την ιστοσελίδα και εκείνες που έχουν έντονα χρώματα στο υπόβαθρο της ιστοσελίδας. Αν -αρχής γενομένης από τις 15 Φεβρουαρίου- ορισμένοι ιστότοποι δεν συμμορφώνονται και δεν αναπροσαρμόζουν το είδος και την εμφάνιση των online διαφημίσεών τους, ο Google Chrome θα τις μπλοκάρει αυτόματα για λογαριασμό των χρηστών.

 

Η Google, αφού κάνει δειγματοληπτική έρευνα, θα ειδοποιεί τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων ότι πρέπει να προχωρήσουν σε αλλαγές στις διαφημίσεις τους μέσα σε 30 μέρες. Αν αυτοί δεν συμμορφώνονται, θα αρχίζει το «μπλόκο» από τον Chrome. Οι όποιες ενστάσεις από τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων, των οποίων μπλοκάρονται οι διαφημίσεις επειδή κρίνονται ενοχλητικές, θα λύνονται μέσω της Συμμαχίας για Καλύτερες Διαφημίσεις, η οποία περιλαμβάνει ως μέλη τη Google, το Facebook, μεγάλους οργανισμούς ενημέρωσης όπως η News Corp.

 



Κύρια κατηγορία: Πρόσφατα θέματα
Υποκατηγορία: Τεχνολογία

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

 

ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ

 

ΤΑΞΙΔΙΑ

 

ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

 

grafeio-typou.gr © 2012-2013