*** ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ *** ΕΛΛΑΔΑ: Ολυμπιακοί Αγώνες Νέων: Χρυσό στον ακοντισμό η Ελίνα Τζένγκο | Θεσσαλονίκη: Ενταση μεταξύ προσφύγων σε κέντρο φιλοξενίας | Το ηλεκτρονικό εισιτήριο έφερε αύξηση πάνω από 20% στα έσοδα του ΟΑΣΑ | Eurostat: Πάνω από 1 στους 3 Έλληνες ζει σε συνθήκες φτώχειας.

Από τις 4 ως τις 6 Δεκεμβρίου θα πραγματοποιηθούν οι επόμενες δημοπρασίες για επενδύσεις σε Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, τα χαρακτηριστικά των οποίων (τιμή εκκίνησης και δημοπρατούμενη ισχύς) θα καθοριστούν το αμέσως επόμενο διάστημα.

Ξεκίνησαν οι δηλώσεις συμμετοχής για τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2019 για μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου.

Μια σπουδαία ερευνητική και επιστημονική εφαρμογή που βοηθάει τις κυβερνήσεις στην υλοποίηση σχεδίων για την οδική ασφάλεια σε παγκόσμιο επίπεδο, υλοποίησαν Έλληνες επιστήμονες

Η Samsung Electronics, Παγκόσμιος Συνεργάτης των Ολυμπιακών Αγώνων στην κατηγορία Ασύρματων Επικοινωνιών και Εξοπλισμού Υπολογιστών, συνεχίζει τη δέσμευσή της στο Ολυμπιακό Κίνημα, φιλοξενώντας μια σειρά από δράσεις στο πλαίσιο των Ολυμπιακών Αγώνων Νέων Buenos Aires 2018.

Μέχρι το τέλος του χρόνου αναμένεται να ψηφιστεί στη Βουλή το νομοσχέδιο για την εξυγίανση και την οικονομική ανάπτυξη της περιοχής των Οινοφύτων με την επένδυση για το Βιομηχανικό Πάρκο στα Οινόφυτα να υπολογίζεται στα 250 εκατ. ευρώ.

Ο Οργανισμός Περιβάλλοντος και Διατροφής Ηλέσιον, γεννήθηκε για να κάνει τομή στα οινικά δεδομένα και στη συμβατική καλλιέργεια των πρώτων υλών.

Η LG Electronics Inc. ανακοίνωσε την Παρασκευή τα προκαταρκτικά οικονομικά της αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2018.

AEGEAN: Πρόγραμμα στήριξης φοιτητών "Κοντά στους Νέους" για 6η συνεχή χρονιά // ακαδημαϊκή χρονιά 2018/2019

Εξετάσεις προληπτικού ελέγχου σε ειδική, μειωμένη τιμή προσφέρει ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών, με αφορμή τον Οκτώβριο, που έχει καθιερωθεί ως μήνας αφιερωμένος στην πρόληψη και αντιμετώπιση του Καρκίνου του Μαστού.

Ο Google Chrome θα αρχίσει από σήμερα να μπλοκάρει επιλεκτικά online διαφημίσεις ιστοσελίδων, που συστηματικά ενοχλούν τους χρήστες ή παρεμποδίζουν το ομαλό «σερφάρισμά» τους.

 

Η νέα δυνατότητα θα βάζει αυτομάτως «φρένο» σε ενοχλητικές διαφημίσεις ιστοσελίδων, όπως αυτές που ξαφνικά παίζουν αυτόματα βίντεο με δυνατό ήχο.

 

Θα μπλοκάρονται ακόμη και διαφημίσεις της ίδιας της Google, αλλά οι χρήστες θα έχουν την ευκαιρία να επιτρέψουν την προβολή μιας διαφήμισης, αν το επιθυμούν. Στόχος της Google είναι να πείσει τους χρήστες να εγκαταλείψουν τη χρήση εξειδικευμένου λογισμικού (ad blockers) που επιτρέπει το καθολικό μπλοκάρισμα των διαφημίσεων και να αρκεσθούν στις νέες δυνατότητες του Chrome. Τα προγράμματα ad-blocking είναι ευρέως χρησιμοποιούμενα σε όλο τον κόσμο, σε μια προσπάθεια των χρηστών να κάνουν πιο εύκολη την περιήγησή τους στο Ίντερνετ, αλλά στερούν έσοδα από τους διαφημιζόμενους, τους διαφημιστικές και την ίδια τη Google. Μαζί με το Facebook, η Google ελέγχει την online διαφημιστική αγορά.

 

Οι καχύποπτοι αναλυτές εκτιμούν ότι η νέα κίνηση της Google δεν αποσκοπεί τόσο στο να «καθαρίσει» το διαδίκτυο από τις ενοχλητικές διαφημίσεις, όσο στο να διευρύνει το δικό της μερίδιο στη διαφημιστική «πίτα». Είναι ενδεικτικό ότι ο Chrome θα εξαιρεί από το «μπλόκο» μία από τις πιο σημαντικές μορφές διαφήμισης της Google, όσες «τρέχουν» πριν τα βίντεο στο YouTube (το οποίο ανήκει στην ίδια). Στην ουσία, με τη νέα κίνησή της, η Google φροντίζει να μπλοκάρει η ίδια επιλεκτικά μερικές διαφημίσεις, προκειμένου να μη μπλοκάρουν οι χρήστες όλες ανεξαιρέτως τις διαφημίσεις.

 

Ανάμεσα στις online διαφημίσεις που μπαίνουν στο στόχαστρο, είναι όσες ξεπηδούν με μεγάλο ξεχωριστό παράθυρο (pop-up) χωρίς καν εικονίδιο εξόδου, οι μεγάλες που «αιωρούνται» πάνω από την ιστοσελίδα και εκείνες που έχουν έντονα χρώματα στο υπόβαθρο της ιστοσελίδας. Αν -αρχής γενομένης από τις 15 Φεβρουαρίου- ορισμένοι ιστότοποι δεν συμμορφώνονται και δεν αναπροσαρμόζουν το είδος και την εμφάνιση των online διαφημίσεών τους, ο Google Chrome θα τις μπλοκάρει αυτόματα για λογαριασμό των χρηστών.

 

Η Google, αφού κάνει δειγματοληπτική έρευνα, θα ειδοποιεί τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων ότι πρέπει να προχωρήσουν σε αλλαγές στις διαφημίσεις τους μέσα σε 30 μέρες. Αν αυτοί δεν συμμορφώνονται, θα αρχίζει το «μπλόκο» από τον Chrome. Οι όποιες ενστάσεις από τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων, των οποίων μπλοκάρονται οι διαφημίσεις επειδή κρίνονται ενοχλητικές, θα λύνονται μέσω της Συμμαχίας για Καλύτερες Διαφημίσεις, η οποία περιλαμβάνει ως μέλη τη Google, το Facebook, μεγάλους οργανισμούς ενημέρωσης όπως η News Corp.

 



Κύρια κατηγορία: Πρόσφατα θέματα
Υποκατηγορία: Τεχνολογία

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

 

ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ

 

ΤΑΞΙΔΙΑ

 

ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

 

grafeio-typou.gr © 2012-2013