*** ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ *** ΕΛΛΑΔΑ: Δημοσιεύθηκε η προκήρυξη του ΑΣΕΠ για τις 158 θέσεις στον ΔΕΔΔΗΕ | Σημαντική μείωση της λεπτής πλαστικής σακούλας για το α’ τρίμηνο του 2018 | Ασπρόπυργος: Υψηλή συγκέντρωση ολικού και εξασθενούς χρωμίου στην περιοχή | Αποκαταστάθηκε η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης - Αθήνας: Είχε σπάσει αγωγός υδάτων.

Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική εστιάζοντας στις ανάγκες και απαιτήσεις  του κοινού, διευρύνει την γκάμα των προγραμμάτων της με το νέο νοσοκομειακό πρόγραμμα υγείας MINETTA Top Plus.

Νέο ψηφιακό δάνειο από την Τράπεζα Πειραιώς

Η ελληνική γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι αναδείχθηκε ως Πρωταγωνιστής του κλάδου «Γαλακτοκομικών Προϊόντων», διάκριση που έλαβε στο πλαίσιο των βραβείων «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας».

 

 

 

για την ανάδειξη της σημασίας της οργανωμένης χωροθέτησης της βιομηχανίας και του ρόλου της BI.ΠΕ. Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας στην προσπάθεια ανάκαμψης της οικονομίας

Η ομάδα εθελοντισμού και το τμήμα Ογκολογίας της MSD οργάνωσαν εθελοντική δράση καθαρισμού της παραλίας Αλίμου

Η Έρευνα στον τομέα της Πολλαπλής Σκλήρυνσης φέρνει πιο κοντά Επιστήμονες και Πάσχοντες

Με ευθύνη και σεβασμό στο περιβάλλον και τις τοπικές κοινωνίες, ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ θέτει σε εφαρμογή την ανοικτή λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας ενημέρωσης www.heracles-footprint.gr.

Ο Σύνδεσμος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ), το Διοικητικό Συμβούλιο και οι εταιρίες μέλη του εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια προς την οικογένεια του Παύλου Γιαννακόπουλου, καθώς και στον όμιλο της Βιανέξ.

Η Siemens σύναψε περισσότερες από δέκα συμφωνίες με Κινέζους εταίρους για την υποστήριξη και τη διερεύνηση ευκαιριών σχετικά με την Πρωτοβουλία Belt and Road (BRI).

Περισσότεροι από 1.300 νέοι ηλικιών από 16 έως 35 ετών εκπαιδεύτηκαν στις νέες τεχνολογίες και ανέπτυξαν τις ψηφιακές τους δεξιότητες, από τον Αύγουστο του 2017 έως και σήμερα,

Ο Google Chrome θα αρχίσει από σήμερα να μπλοκάρει επιλεκτικά online διαφημίσεις ιστοσελίδων, που συστηματικά ενοχλούν τους χρήστες ή παρεμποδίζουν το ομαλό «σερφάρισμά» τους.

 

Η νέα δυνατότητα θα βάζει αυτομάτως «φρένο» σε ενοχλητικές διαφημίσεις ιστοσελίδων, όπως αυτές που ξαφνικά παίζουν αυτόματα βίντεο με δυνατό ήχο.

 

Θα μπλοκάρονται ακόμη και διαφημίσεις της ίδιας της Google, αλλά οι χρήστες θα έχουν την ευκαιρία να επιτρέψουν την προβολή μιας διαφήμισης, αν το επιθυμούν. Στόχος της Google είναι να πείσει τους χρήστες να εγκαταλείψουν τη χρήση εξειδικευμένου λογισμικού (ad blockers) που επιτρέπει το καθολικό μπλοκάρισμα των διαφημίσεων και να αρκεσθούν στις νέες δυνατότητες του Chrome. Τα προγράμματα ad-blocking είναι ευρέως χρησιμοποιούμενα σε όλο τον κόσμο, σε μια προσπάθεια των χρηστών να κάνουν πιο εύκολη την περιήγησή τους στο Ίντερνετ, αλλά στερούν έσοδα από τους διαφημιζόμενους, τους διαφημιστικές και την ίδια τη Google. Μαζί με το Facebook, η Google ελέγχει την online διαφημιστική αγορά.

 

Οι καχύποπτοι αναλυτές εκτιμούν ότι η νέα κίνηση της Google δεν αποσκοπεί τόσο στο να «καθαρίσει» το διαδίκτυο από τις ενοχλητικές διαφημίσεις, όσο στο να διευρύνει το δικό της μερίδιο στη διαφημιστική «πίτα». Είναι ενδεικτικό ότι ο Chrome θα εξαιρεί από το «μπλόκο» μία από τις πιο σημαντικές μορφές διαφήμισης της Google, όσες «τρέχουν» πριν τα βίντεο στο YouTube (το οποίο ανήκει στην ίδια). Στην ουσία, με τη νέα κίνησή της, η Google φροντίζει να μπλοκάρει η ίδια επιλεκτικά μερικές διαφημίσεις, προκειμένου να μη μπλοκάρουν οι χρήστες όλες ανεξαιρέτως τις διαφημίσεις.

 

Ανάμεσα στις online διαφημίσεις που μπαίνουν στο στόχαστρο, είναι όσες ξεπηδούν με μεγάλο ξεχωριστό παράθυρο (pop-up) χωρίς καν εικονίδιο εξόδου, οι μεγάλες που «αιωρούνται» πάνω από την ιστοσελίδα και εκείνες που έχουν έντονα χρώματα στο υπόβαθρο της ιστοσελίδας. Αν -αρχής γενομένης από τις 15 Φεβρουαρίου- ορισμένοι ιστότοποι δεν συμμορφώνονται και δεν αναπροσαρμόζουν το είδος και την εμφάνιση των online διαφημίσεών τους, ο Google Chrome θα τις μπλοκάρει αυτόματα για λογαριασμό των χρηστών.

 

Η Google, αφού κάνει δειγματοληπτική έρευνα, θα ειδοποιεί τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων ότι πρέπει να προχωρήσουν σε αλλαγές στις διαφημίσεις τους μέσα σε 30 μέρες. Αν αυτοί δεν συμμορφώνονται, θα αρχίζει το «μπλόκο» από τον Chrome. Οι όποιες ενστάσεις από τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων, των οποίων μπλοκάρονται οι διαφημίσεις επειδή κρίνονται ενοχλητικές, θα λύνονται μέσω της Συμμαχίας για Καλύτερες Διαφημίσεις, η οποία περιλαμβάνει ως μέλη τη Google, το Facebook, μεγάλους οργανισμούς ενημέρωσης όπως η News Corp.

 



Κύρια κατηγορία: Πρόσφατα θέματα
Υποκατηγορία: Τεχνολογία

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

 

ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ

 

ΤΑΞΙΔΙΑ

 

ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

 

grafeio-typou.gr © 2012-2013