*** ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ *** ΕΛΛΑΔΑ: Στους 88 οι νεκροί από τη φωτιά στο Μάτι - Πέθανε 42χρονη στο ΚΑΤ | ΚΟΣΜΟΣ: Πυρκαγιές στις ΗΠΑ: 37.000 άνθρωποι απομακρύνθηκαν από τα σπίτια τους στην Καλιφόρνια και την κομητεία Σάστα.

Το Δ.Σ. της Εθνικής Τράπεζας ανέδειξε ομόφωνα σήμερα τον κ. Παύλο Μυλωνά στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Τράπεζας.

Έχοντας χαράξει νέα στρατηγική με ‘’20 Δεσμεύσεις για το 2020’’ η WIND υλοποιεί με συνέπεια την 16ετή στρατηγική της για την Εταιρική Υπευθυνότητα με κύριο μέλημα τη διαρκή βελτίωση της επίδρασης της στην Κοινωνία, τους Ανθρώπους της, το Περιβάλλον, τους Πελάτες και την Οικονομία.

Την ανοδική πορεία της αγοράς σουπερμάρκετ το 2018 επιβεβαιώνουν και τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Νielsen.

Την πρώτη της εξαγορά για το 2018 και την τρίτη μέσα σε διάστημα 1,5 έτους έκανε η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, εξελισσόμενη σε έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους «παίκτες» στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων και μάλιστα στα χρόνια της κρίσης.

Έξι νέα βραβεία τα οποία αφορούν στην προσήλωση σε δράσεις για το περιβάλλον, σε καινοτόμα σκευάσματα για το φαρμακείο αλλά και ενέργειες Κοινωνικής Υπευθυνότητας, κατέκτησαν οι φαρμακοβιομηχανίες UNI-PHARMA & INTERMED του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη.

Πρωτόκολλο Συνεργασίας υπέγραψαν σήμερα, 18 Ιουλίου 2018, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς, Χρήστος Μεγάλου και ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Enterprise Greece, Ηλίας Αθανασίου.

Η Vodafone Ελλάδας εγκαινίασε την Vodafone Fiber Ready Arena, τον πρώτο πολυχώρο υπερυψηλών ταχυτήτων στην Ελλάδα, που θα λειτουργεί στο Βύρωνα για τους επόμενους τρεις μήνες και καλεί  τους πολίτες να τον επισκεφθούν, προκειμένου να βιώσουν δωρεάν την εμπειρία του FTTH δικτύου και των πιο σύγχρονων τεχνολογιών.

ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 16 ΙΟΥΛΙΟΥ 2018 ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ CRUISE FERRY MYKONOS PALACE ΤΩΝ ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσιεύτηκε ο Απολογισμός Βιώσιμης Ανάπτυξης του 2017, με οπτικοακουστικό υλικό και  για άτομα με προβλήματα ακοής και όρασης

Από το 1995 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του, το Honda CR-V εξελίχθηκε σε παγκόσμιο best-seller στην κατηγορία των SUV

Ο Google Chrome θα αρχίσει από σήμερα να μπλοκάρει επιλεκτικά online διαφημίσεις ιστοσελίδων, που συστηματικά ενοχλούν τους χρήστες ή παρεμποδίζουν το ομαλό «σερφάρισμά» τους.

 

Η νέα δυνατότητα θα βάζει αυτομάτως «φρένο» σε ενοχλητικές διαφημίσεις ιστοσελίδων, όπως αυτές που ξαφνικά παίζουν αυτόματα βίντεο με δυνατό ήχο.

 

Θα μπλοκάρονται ακόμη και διαφημίσεις της ίδιας της Google, αλλά οι χρήστες θα έχουν την ευκαιρία να επιτρέψουν την προβολή μιας διαφήμισης, αν το επιθυμούν. Στόχος της Google είναι να πείσει τους χρήστες να εγκαταλείψουν τη χρήση εξειδικευμένου λογισμικού (ad blockers) που επιτρέπει το καθολικό μπλοκάρισμα των διαφημίσεων και να αρκεσθούν στις νέες δυνατότητες του Chrome. Τα προγράμματα ad-blocking είναι ευρέως χρησιμοποιούμενα σε όλο τον κόσμο, σε μια προσπάθεια των χρηστών να κάνουν πιο εύκολη την περιήγησή τους στο Ίντερνετ, αλλά στερούν έσοδα από τους διαφημιζόμενους, τους διαφημιστικές και την ίδια τη Google. Μαζί με το Facebook, η Google ελέγχει την online διαφημιστική αγορά.

 

Οι καχύποπτοι αναλυτές εκτιμούν ότι η νέα κίνηση της Google δεν αποσκοπεί τόσο στο να «καθαρίσει» το διαδίκτυο από τις ενοχλητικές διαφημίσεις, όσο στο να διευρύνει το δικό της μερίδιο στη διαφημιστική «πίτα». Είναι ενδεικτικό ότι ο Chrome θα εξαιρεί από το «μπλόκο» μία από τις πιο σημαντικές μορφές διαφήμισης της Google, όσες «τρέχουν» πριν τα βίντεο στο YouTube (το οποίο ανήκει στην ίδια). Στην ουσία, με τη νέα κίνησή της, η Google φροντίζει να μπλοκάρει η ίδια επιλεκτικά μερικές διαφημίσεις, προκειμένου να μη μπλοκάρουν οι χρήστες όλες ανεξαιρέτως τις διαφημίσεις.

 

Ανάμεσα στις online διαφημίσεις που μπαίνουν στο στόχαστρο, είναι όσες ξεπηδούν με μεγάλο ξεχωριστό παράθυρο (pop-up) χωρίς καν εικονίδιο εξόδου, οι μεγάλες που «αιωρούνται» πάνω από την ιστοσελίδα και εκείνες που έχουν έντονα χρώματα στο υπόβαθρο της ιστοσελίδας. Αν -αρχής γενομένης από τις 15 Φεβρουαρίου- ορισμένοι ιστότοποι δεν συμμορφώνονται και δεν αναπροσαρμόζουν το είδος και την εμφάνιση των online διαφημίσεών τους, ο Google Chrome θα τις μπλοκάρει αυτόματα για λογαριασμό των χρηστών.

 

Η Google, αφού κάνει δειγματοληπτική έρευνα, θα ειδοποιεί τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων ότι πρέπει να προχωρήσουν σε αλλαγές στις διαφημίσεις τους μέσα σε 30 μέρες. Αν αυτοί δεν συμμορφώνονται, θα αρχίζει το «μπλόκο» από τον Chrome. Οι όποιες ενστάσεις από τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων, των οποίων μπλοκάρονται οι διαφημίσεις επειδή κρίνονται ενοχλητικές, θα λύνονται μέσω της Συμμαχίας για Καλύτερες Διαφημίσεις, η οποία περιλαμβάνει ως μέλη τη Google, το Facebook, μεγάλους οργανισμούς ενημέρωσης όπως η News Corp.

 



Κύρια κατηγορία: Πρόσφατα θέματα
Υποκατηγορία: Τεχνολογία

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

 

ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ

 

ΤΑΞΙΔΙΑ

 

ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

 

grafeio-typou.gr © 2012-2013