*** ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ *** ΕΛΛΑΔΑ: Κίνητρα για την αγορά «καθαρών» αυτοκινήτων σχεδιάζει η κυβέρνηση | Έκρηξη αυτοσχέδιου μηχανισμού σε ιδιωτική κλινική στα Κάτω Πατήσια | Φυτεία κάνναβης με 1.415 δενδρύλλια εντοπίστηκε στην Τρίπολη | Έλληνες μαθητές κέρδισαν δύο μετάλλια στη Βαλκανική Ολυμπιάδα Πληροφορικής της Αθήνας | ΚΟΣΜΟΣ: Σεισμός στην Αλβανία: Δεκάδες τραυματίες, ζημιές και πανικός.

Δελτίο Τύπου

Παγκόσμια πρεμιέρα του 2008 και περιβαλλοντική «επίθεση». Στο σταντ της 83ης Έκθεσης της Γενεύης η Peugeot παρουσιάζει όλα τα πλεονεκτήματά της. Η εταιρία αποκαλύπτει το 2008, εκθέτει τη φιλόδοξη γκάμα του 208, επιβεβαιώνει την ποιοτική της άνοδο και εκφράζει την έμπνευσή της με το Onyx. Τα υβριδικά συστήματα diesel HYbrid4, 2008 HYbrid Air και το πρόγραμμα 208 HYbrid FE επιβεβαιώνουν την πρωτοπορία στην τεχνολογία

και στην προστασία του περιβάλλοντος.

Ανάμεσα στα 31 οχήματα παραγωγής και concept-cars, σε 2700τ.μ., οι 700.000 επισκέπτες που αναμένονται μπορούν να ανακαλύψουν  το 2008 σε επτά αντίτυπα, αντιπροσωπευτικά της προσφοράς του αστικού crossover της Peugeot. 


Peugeot 2008: το αστικό crossover με παγκόσμιο προσανατολισμό

Στην Ευρώπη, στην Κίνα και στην Λατινική Αμερική, μηχανικοί και σχεδιαστές συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν το αστικό crossover 2008, που συνθέτει την εμπειρία της μάρκας στα αυτοκίνητα πόλης και στην τεχνογνωσία της στα crossover, με απόδειξη την επιτυχία του 3008 με πάνω από 440.000 πωλήσεις.
Με μια πρωτότυπη προσφορά στην κατηγορία Β, το 2008 καλείται να κατακτήσει νέους πελάτες σε τρεις ηπείρους, συμμετέχοντας στη δυναμική διεθνοποίηση της μάρκας, που το 2012 σημείωσε μια σημαντική πρόοδο.
Το 2008 είναι ένα συμπαγές crossover (4,16μ), ευέλικτο, πολλαπλών χρήσεων, με εκλεπτυσμένο σχεδιασμό, που απευθύνεται στους νέους στο Σάο Πάολο ή στην Σαγκάη, στο Παρίσι, στην Κουάλα Λουμπούρ ή στη Μόσχα, που κινούνται στη πόλη, αλλά επιδιώκουν και τις αποδράσεις, συνδυάζοντας την οδική ευχαρίστηση και το σεβασμό προς το περιβάλλον. 
Σε αρμονία με το δυναμισμό που αποπνέει το προφίλ του, το 2008 κρύβει κάτω από το καπό του κινητήρες τελευταίας γενιάς, με χαμηλές καταναλώσεις: με κινητήρες diesel e-HDi και 3κύλινδρους βενζίνης, το αστικό crossover Peugeot εκπέμπει CO2 από  98g/km .

 


Το 2008 εκφράζει τα ισχυρά σημεία της Peugeot, όπως ήδη αναγνωρίστηκαν από τους πελάτες του 208: δυναμικός σχεδιασμός, νέες οδικές εμπειρίες με το τιμόνι μικρής διαμέτρου και των πίνακα οργάνων στην ευθεία του οπτικού πεδίου του οδηγού, άνεση υψηλού επιπέδου που συνδυάζεται με κορυφαία οδηγική συμπεριφορά και υψηλή ποιότητα υλικών και φινιρισμάτων.
Το 2008 παρουσιάζεται με ένα μοναδικό χρώμα, πορτοκαλί-χάλκινο, τονίζοντας την ταυτότητα του crossover. Το χρώμα έχει σαν βάση το χαλκό και αντικατοπτρίζει την εξατομικευμένη προσφορά που θα προτείνεται στους πελάτες, μέσα σε ένα πορτοκαλί εσωτερικό διάκοσμο, αποτέλεσμα των αναζητήσεων της Peugeot πάνω στα χρώματα και στα καινοτόμα υλικά.
Το 2008 θα παράγεται κοντά στις κατά τόπου αγορές, στη Γαλλία (Mulhouse) αρχικά και ύστερα στην Κίνα και στην Βραζιλία.


208: άνοδος σε ιπποδύναμη

Μετά την ιστορική επιτυχία των προκατόχων του, το 208 βρήκε εκ νέου το 2012 τους κώδικες της κατηγορίας με ένα στόχο: να κατακτήσει την κορυφή της κατηγορίας του στην Ευρώπη. 
Το Δεκέμβριο του 2012, μερικούς μόνο μήνες μετά την εμφάνισή του, ο διάδοχος της επιτυχημένης σειράς «2», κατακτούσε την 1η θέση στην κατηγορία του στην Ευρώπη.
Το 208 παράγεται στη Γαλλία και στη Σλοβακία και θα ακολουθήσει στο δεύτερο εξάμηνο τη διεθνή του καριέρα, με το εμπορικό λανσάρισμα στη Ρωσία και το κατασκευαστικό και εμπορικό λανσάρισμα στη Βραζιλία.
Μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου 2012, το 208 είχε κατακτήσει περισσότερους από 220.000 πελάτες από την ημέρα του λανσαρίσματός του.
Μερικές εβδομάδες πριν το εμπορικό τους λανσάρισμα, το 208 XY, ένα κομψό και μοναδικό αυτοκίνητο πόλης, και το 208 GTi, που αναγεννά το «μύθο», παρουσιάζονται στη Γενεύη και ολοκληρώνουν την ήδη πλούσια γκάμα του 208.
Η οδηγική ευχαρίστηση είναι εδώ.
Το 208 XY εξοπλίζεται με κινητήρες βενζίνης και diesel e-HDi, αθόρυβους στη λειτουργία και με ιπποδυνάμεις από 92 έως 155 ίππους.
Το 208 GTi εξοπλίζεται με έναν κινητήρα βενζίνης 1.6ΤΗΡ 200 ίππων, που συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 «κοντών» σχέσεων και με εκπομπές CO2 στα139g/km.
Στην αγωνιστική του έκδοση, για ράλι ή για αγώνες σε πίστες, το 208 γνώρισε μια μεγάλη εμπορική επιτυχία ενώ ήδη κατέκτησε τις πρώτες του διακρίσεις, με το 1-2 στο Ράλι Μόντε Κάρλο 2013 (208 R2) στην κατηγορία του.
Ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει στη Γενεύη για το 208 στην κατηγορία R5. Ta αγωνιστικά γονίδια της Peugeot αποκαλύπτονται μέσα από το όνομά του: 208T16.


Με σκοπό να διαδεχτεί το 207 Super 2008, το 208Τ16 πραγματοποιεί ήδη τα πρώτα χιλιόμετρα δοκιμών, με στόχο να καθιερωθεί σαν ένα όπλο στην κατάκτηση εθνικών και διεθνών πρωταθλημάτων.


Ποιοτική άνοδος και μοναδικές οδικές εμπειρίες
2008, 208 ΧΥ και 208 GTi είναι τα νέα μοντέλα που αποδεικνύουν τη στρατηγική της εταιρίας για την ποιοτική αναβάθμισή της.
Στο σταντ οι επισκέπτες θα μπορέσουν να θαυμάσουν το νέο RCZ, το οποίο έχει σαγηνεύσει πάνω από 50.000 εραστές της αυτοκίνησης από το λανσάρισμά του, την Άνοιξη του 2010.
Το RCZ R Concept, σε ματ μαύρο χρώμα, προαναγγέλλει την έκδοση RCZ R, που θα παρουσιαστεί στο τέλος του χρόνου. Το RCZ R θα διαθέτει ένα νέο κινητήρα βενζίνης 1.6 THP απόδοσης 260 ίππων και θα είναι το ισχυρότερο μοντέλο της Peugeot στην ιστορία της.
Η απόδοση του κινητήρα, από τις υψηλότερες στον κόσμο σε αυτοκίνητο παραγωγής, πάνω από 160 ίππους/λίτρο, έχει σαν στόχο να έχει εκπομπές CO2 … 155 g/km.
Υποσχέσεις για έντονες συγκινήσεις, το RCZ R θα διαθέτει ειδικές αναρτήσεις που θα συνδυάζονται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen.


Τμήμα Hybrid: η τεχνολογική πρωτοπορία της Peugeot
Η Peugeot το 2012 εγκαταστάθηκε στην πρώτη θέση στην Ευρώπη αναφορικά με τις εκπομπές CO2: οι μέσες εκπομπές της γκάμας της άγγιξαν τα 121,6 g/km, σε σύγκριση με τα 128,6 το 2011, πολύ μπροστά σε σχέση με τη δέσμευσή της για 130 g/km το 2015.
Η περιβαλλοντολογική πολιτική της εταιρίας εκφράζεται με τη μέγιστη δυνατή απόδοση των θερμικών κινητήρων (βελτίωση απόδοσης, downsizing, stop&start e-HDi) και με την εισαγωγή κινητήρων νέας γενιάς, όπως η σειρά κινητήρων βενζίνης τριών κυλίνδρων 1.0λτ και 1.2λτ. 
Για να πετύχει το στόχο των 116 g/km CO2 το 2015, η Peugeot προτείνει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως το μικρό αυτοκίνητο πόλης iOn και σύντομα το ηλεκτρικό Partner.
Μια άλλη απόδειξη της περιβαλλοντολογικής πρωτοπορίας της Peugeot είναι η υβριδική τεχνολογία diesel Hybrid. Με το σύστημα μετάδοσης HYbrid4, που παρουσιάστηκε παγκοσμίως για πρώτη φορά στο 3008 HYbrid4 και στη συνέχεια στα 508 RXH και 508 HYbrid4, η Peugeot διαθέτει μια μοναδική προσφορά αναφορικά με την προστασία προς το περιβάλλον και την οδική ευχαρίστηση. Τα τρία αυτά μοντέλα έχουν ήδη κατακτήσει περισσότερους από 20.000 πελάτες.
Με συνολική ισχύ 200 ίππων, από τον κινητήρα diesel 2.0 HDi FAP στο εμπρός μέρος και από έναν ηλεκτρικό κινητήρα στο πίσω μέρος, οι εκδόσεις HYbrid4 συνδυάζουν 4 τρόπους κίνησης (αυτόματη, “ZEV”, sport, 4WD) με εκπομπές CO2 από 88 g/km.  


Αλλά η Peugeot συνεχίζει να καινοτομεί.
Με την τεχνολογία HYbrid Air, σημείο κλειδί στο στόχο των 2Lt/100 km, η Peugeot αναδεικνύεται για μια ακόμα φορά πρωτοπόρος. To 2008 είναι η βάση αυτού του νέου συστήματος κίνησης, που συνδυάζει κινητήρα βενζίνης και συμπιεσμένο αέρα, σε μια τεχνολογία χαμηλού κόστους που θα εφαρμοστεί από το 2016 σε επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα των κατηγοριών “Β” και “C”.
To 2008 HYbrid Air συνδυάζει δύο τύπους ενέργειας για να πετύχει το καλύτερο αποτέλεσμα ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης: συμπιεσμένο αέρα, προερχόμενο από την ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα και την επιβράδυνση, που θα υποβοηθήσει ή θα αντικαταστήσει τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης τελευταίας γενιάς, σε συγκεκριμένες φάσεις λειτουργίας.
Το σύστημα, αναφορικά με το συμπιεσμένο αέρα, αποτελείται από ένα δοχείο υψηλής πίεσης στο κεντρικό τούνελ, από ένα δοχείο χαμηλής πίεσης στο χώρο του πίσω άξονα και από ένα γκρουπ κινητήρα/αντλίας μηχανικά συνδεδεμένο με τη μετάδοση. Το υβριδικό σύστημα HYbrid Air διατηρεί την άνεση και την πρακτικότητα του οχήματος ενώ παρέχει στον οδηγό τρεις τρόπους λειτουργίας: Air (ZEV – Zero Emission Vehicle), βενζίνη, καθώς και συνδυασμό των δύο.
Με την έκδοση 208 HYbrid FΕ, η Peugeot και η Total, συνέταιροι από το 1995, ένωσαν την τεχνογνωσία τους σε ένα φιλόδοξο σχέδιο που συνδυάζει χαμηλές εκπομπές και οδική απόλαυση. Το  208 HYbrid FΕ θα εκπέμπει μόνο 49 g/km CO2,  δηλαδή 2 φορές λιγότερο από το ήδη ιδιαιτέρως αποδοτικό 208 1.0 VTi, αλλά με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 8’’, όπως το 208 GTi …
Πολλές διαφορετικές λύσεις θα εφαρμοστούν: μέγιστη αεροδυναμική απόδοση, μείωση βάρους κατά 200 κιλά με τη ευρεία χρήση συνθετικών υλικών και carbon, υβριδικό σύστημα με έναν τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης με κιβώτιο ταχυτήτων pilotée, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτρικό κινητήρα και μια μπαταρία προερχόμενη από το αγωνιστικό 908, ειδικά λάδια από την Total Lubrifiant208.
Η έκδοση HYbrid FΕ θα διαθέτει αναρτήσεις από συνθετικά υλικά, ενώ τα ελαστικά και οι ζάντες, ειδικά σχεδιασμένα, θα μειώνουν την αντίσταση κύλισης.


Onyx: έμπνευση
Με μεγάλη παράδοση στα super-cars η Peugeot, το Onyx θα είναι εκεί για να εξάψει την φαντασία των επισκεπτών.
Κάτω από τη ριζοσπαστική σιλουέτα των 4,65m, με τροχούς διαστάσεων 20’’, το Onyx κρύβει την καρδιά ενός αθλητή: τοποθετημένος στο κέντρο, στο σκελετό από ανθρακονήματα, ο κινητήρας V8  HDi 3,7λίτρων αποδίδει 600 ίππους και συνδυάζεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, σειριακό. Τέλος οι αναρτήσεις προέρχονται από τον κόσμο των αγωνιστικών αυτοκίνητων της εταιρίας.
Το αμάξωμα συνδυάζει χρώματα και υλικά: χαλκός για τα φτερά και τις πόρτες, μαύρα ανθρακονήματα για τα υπόλοιπα μέρη.

Πλαισιωμένη από αλουμινένια τόξα, η γυάλινη οροφή με τη διπλή καμπύλη, αποκαλύπτει τα ανθρακονήματα του αμαξώματος και το εσωτερικό του πρωτότυπου. Η θέση οδήγησης έχει στο στόχο την πλήρη ενσωμάτωση του οδηγού στο αυτοκίνητο. Με το Onyx, η Peugeot συνεχίζει την αναζήτηση νέων υλικών: υλικό «Newspaper Wood», παράγεται από ανακυκλωμένες και συμπιεσμένες εφημερίδες και καλύπτει το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα. 



Κύρια κατηγορία: Αυτοκίνητα - Μοτοσικλέτες - Βαριά Οχήματα
Υποκατηγορία: Peugeot

grafeio-typou.gr © 2012-2013