*** ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ *** ΕΛΛΑΔΑ: Εντοπίστηκε αποθήκη στη Δραπετσώνα με πάνω από 30.000 «μαϊμού» ρούχα και παπούτσια | Σάμος: Τη Δευτέρα μεταφέρονται στην ενδοχώρα 700 αιτούντες άσυλο | Αττική: Δέκα ληστείες και 129 διαρρήξεις καθημερινά το πρώτο 6μηνο του 2019 | Πόρτο Ράφτη: «Ξήλωσαν» ΑΤΜ και το πήραν μαζί τους.

Δελτίο Τύπου

- Στην Ελληνική Αγορά τον Ιούλιο
- Η “καρδιά της Mάρκας” θέτει ξανά νέα δεδομένα στην κατηγορία της
- Η 3η γενιά του best seller της ŠKODA: με πωλήσεις πάνω από 3,7 εκατομμύρια αυτοκίνητα

που για το 2012  αντιπροσώπευαν το 44% του συνόλου των πωλήσεων της ŠKODA
- Σημείο αναφοράς όσον αφορά τους διαθέσιμους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους
- Νέος Σχεδιασμός: σαφής, ακριβής με διαχρονικό design
- Κορυφαίος εξοπλισμός ασφαλείας: νέα τεχνολογικά προηγμένα συστήματα υποβοήθησης
- Ισχυροί και αποδοτικοί κινητήρες: από 105 εώς 220 ίππους και από 99 γρ/χλμ εκπομπές CO₂
- Πρωτόγνωρη άνεση και συστήματα Infotainment
- Λειτουργικότητα: «Simply Clever» λύσεις που κάνουν τη ζωή στο αυτοκίνητο ευκολότερη


Η νέα Οctavia, το best seller της ŠKODA θα ξεκινήσει την εμπορική της πορεία στην Ελληνική αγορά στις αρχές του Ιουλίου.

Έρχεται να  εδραιώσει πλέον την κυριαρχία της στην κατηγορία , εντυπωσιάζοντας με τους ασυναγώνιστους χώρους, την εντυπωσιακή νέα σχεδίαση, την υψηλή λειτουργικότητα, την πρωτοποριακή ασφάλεια και τα εξελιγμένα συστήματα άνεσης. Με νέους υψηλής ιπποδύναμης και ροπής κινητήρες αλλά με ακόμη χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Με πληθώρα “Simply Clever”  λύσεων. Και όλα αυτά σε μία, αναμενόμενη για τη ŠKODA, κορυφαία σχέση αξίας/τιμής.


«Η νέα Octavia είναι η καρδιά της ŠKODA», αναφέρει μεταξύ άλλων ο CEO της ŠKODA Dr. Winfried Vahland. «Ενσωματώνει τα θετικά γονίδια της ŠKODA με την καλύτερη έννοια του όρου: άπλετος διαθέσιμος χώρος, πολύ υψηλή ποιότητα κατασκευής, μοντέρνα αλλά και ώριμη τεχνολογία, διαχρονικός σχεδιασμός, υψηλή λειτουργικότητα και η καλύτερη δυνατή σχέση αξίας/τιμής. Οι προσδοκίες των πελατών μας έχουν αυξηθεί. Στόχος μας ήταν να κάνουμε αυτό το αυτοκίνητο ακόμα καλύτερο στην τρίτη γενιά του.».


Η Octavia είναι η βάση της ŠKODA για την συνεχή άνοδο. Αποτέλεσε το βασικό συστατικό για την επιτυχία της Μάρκας κατά τη διάρκεια των τελευταίων δύο δεκαετιών, συμμετέχοντας κατά 44% στις συνολικές πωλήσεις της Μάρκας.

Η Octavia είναι το πρώτο νέο μοντέλο της ŠKODA που πέρασε την γραμμή παραγωγής μετά την εξαγορά της ŠKODA από το VW Group. Με την Octavia , η ŠKODA κατάφερε να εξελιχτεί σε ένα διεθνή παίχτη εξάγοντας σε περισσότερες από 100 αγορές, απασχολώντας περισσότερους από 26.000 υπάλληλους  και με ετήσιες συνολικές πωλήσεις που πλησιάζουν πλέον το 1 εκατομμύριο. . Η Octavia  με περισσότερες από 3,7 εκατομμύρια πωλήσεις αποτελεί το αδιαφιλονίκητο best seller στην 117χρονη ιστορία της εταιρείας.

 

Ασυναγώνιστοι διαθέσιμοι χώροι, βέλτιστη λειτουργικότητα

Η νέα ŠKODA Octavia θέτει τα στάνταρ στην κατηγορία της όσον αφορά τους διαθέσιμους χώρους. «Η νέα Octavia προσφέρει τέτοια ευρυχωρία, που συναντάται σε αυτοκίνητα ανώτερης κατηγορίας», λέει ο Welsch, υπεύθυνος για την εξέλιξη του μοντέλου. Κανένα άλλο αυτοκίνητο στην κατηγορία των μεγαλομεσαίων αυτοκινήτων δεν προσφέρει περισσότερo εσωτερικό μήκος (1.782 χιλιοστά), περισσότερο χώρο για τα γόνατα (73 χιλιοστά) και περισσότερο ελεύθερο χώρο στο πίσω μέρος (980 χιλιοστά). Επίσης διαθέτει τον μεγαλυτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία, ο όγκος του οποίου ξεκινά από τα 590 λίτρα. Οι εσωτερικές διαστάσεις έχουν επίσης αυξηθεί σημαντικά σε σύγκριση με την προηγούμενη  Octavia με τον μπροστά χώρο για το κεφάλι να έχει αυξηθεί  + 8 χιλιοστά, το πλάτος για τους αγκώνες των εμπρός επιβατών + 39 χιλιοστά, και το πλάτος για τους αγκώνες των πίσω επιβατών + 26 χιλιοστά.

Νέα εμφάνιση: Μία δυναμική, καθαρή και διαχρονική σχεδίαση

Η νέα ŠKODA Octavia δεν είναι μόνο ευρύχωρη και λειτουργική, αλλά είναι και εξαιρετικά καλαίσθητη. Ο  επικεφαλής της σχεδιαστικής ομάδας της ŠKODA Jozef Kaban και οι συνεργάτες του επανασχεδίασαν το αυτοκίνητο από τη αρχή ως το τέλος, θέλοντας να δημιουργήσουν ένα σχήμα που θα κερδίζει τα βλέμματα με την πρώτη ματιά. Ποτέ στο παρελθόν μια ŠKODA Octavia δεν ήταν τόσο δυναμική και ταυτόχρονα τόσο διαχρονικά κομψή και εκλεπτυσμένη. «Κάθε γραμμή και αιχμή στο σχεδιασμό της, εκφράζουν το πάθος μας για την ακρίβεια και τη λεπτομέρεια. Η νέα Octavia είναι ένα αλάνθαστο πρόσωπο μέσα στο πλήθος των αυτοκινήτων», δηλώνει ο Welsch.

Σε σύγκριση με την προκάτοχό της, η νέα Octavia έχει αυξηθεί σημαντικά σε μήκος και πλάτος. Το νέο μοντέλο είναι 90 χιλιοστά μακρύτερο και 45 χιλιοστά φαρδύτερο από την Octavia δεύτερης γενιάς. Την ίδια στιγμή, το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 108 χιλιοστά, κυρίως προς όφελος της καμπίνας των επιβατών  και του χώρου για τα πίσω καθίσματα.

Το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου διαθέτει εξαιρετικά δυναμική προσωπικότητα και κύρος χάρη στην έμφαση που δόθηκε στις οριζόντιες γραμμές της μάσκας και στη νέα θέση για το λογότυπο της ŠKODA. Η πλαϊνή όψη της νέας ŠKODA Octavia έχει γίνει αισθητά πιο σπορτιφ σε σύγκριση με τον προκάτοχό της. Αυτό οφείλεται στο μακρύ μεταξόνιο καθώς και στην υιοθέτηση πιο δυναμικών γραμμών στο προφίλ της οροφής και των πλευρικών κολονών. Η έντονη αυτή γραμμή κάνει το αυτοκίνητο να δείχνει ακόμη πιό μακρύ και πιό “ρευστό“ ενώ παράλληλα τονίζει την κουπέ σιλουέτα του. Ένα νέο χαρακτηριστικό είναι η ανασηκωμένη  γραμμή των παραθύρων στις πίσω πόρτες, καθώς και το λεγόμενο "πτερύγιο καρχαρία" - μια μικρή, αλλά αποτελεσματική ιδέα του σχεδιασμού που δίνει στο design του αυτοκινήτου την αίσθηση της αέναης κίνησης.

Η πίσω όψη του είναι επίσης ακριβής και επιβλητική, διαθέτοντας κυριολεκτικά τέλειες αναλογίες. Τα πάντα είναι στο σωστό σημείο, καλά τοποθετημένα και τακτοποιημένα. Ο τυπικός φωτισμός της ŠKODA με το διακριτικό γραφικό σχήματος C περίγραμμα των φωτιστικών κάνει το αυτοκίνητο αναγνωρίσιμο από απόσταση. Η σχεδιαστική ομάδα  της ŠKODA έχει επανασχεδιάσει πλήρως και το εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Ασφάλεια στο υψηλότερο επίπεδο

Κατά την εξέλιξη της νέας ŠKODA Octavia, ένας ακόμα σημαντικός στόχος ήταν να παρέχει κορυφαία ασφάλεια για τους επιβάτες της. Κατά συνέπεια, οι μηχανικοί της ŠKODA εξέλιξαν μια σειρά από πρωτοποριακά συστήματα ασφαλείας που περιλαμβάνουν τον Αυτόματα Προσαρμοζόμενο Ρυθμιστή Ταχύτητας (Adaptive Cruise Assistant), το Σύστημα Ειδοποίησης Εκτροπής Λωρίδας (Lane Assistant), το οποίο διατηρεί την Octavia στην σωστή λωρίδα σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, το Σύστημα Αποφυγής Πολλαπλών Συγκρούσεων (Multi-Collision Brake) που σε συνδυασμό με το Σύστημα Προστασίας  Επιβατών (Crew Protect Assistant) εξασφαλίζει την προστασία των επιβατών σε περίπτωση ατυχήματος, ενώ το Σύστημα Αναγνώρισης Κόπωσης Οδηγού (Driver Activity Assistant) που παρατηρεί την συμπεριφορά του οδηγού ανιχνεύοντας σημάδια κούρασης τον ενημερώνει αναλόγως. Τα συστήματα αυτά βοηθούν την αποφυγή ατυχημάτων ή όταν αυτά είναι αναπόφευκατα τον μετριασμό των συνεπειών τους για τους επιβάτες και τους άλλους οδηγούς στο δρόμο.

Επιπλέον, το νέο πλαίσιο, το μακρύ μεταξόνιο και η στιβαρή και ελαφριά δομή του αμαξώματος συνδυάζονται για να εξασφαλιστεί ένας εξαιρετικά σταθερός χειρισμός στο νέο αυτό μοντέλο της ŠKODA. Σε περίπτωση ατυχήματος, ένα ολοκληρωμένο πακέτο παθητικής ασφάλειας παρέχει τη βέλτιστη προστασία στον οδηγό και τους συνεπιβάτες. Στον τομέα της παθητικής ασφάλειας, σε όλες τις εκδόσεις εξοπλίζεται με εννέα (9) αερόσακους και με ζώνες ασφαλείας 3-σημείων με προεντατήρες σε όλες τις θέσεις, προστατεύοντας έτσι τους επιβάτες από τραυματισμό. Για πρώτη φορά είναι διαθέσιμοι στη ŠKODA Octavia αερόσακοι γονάτων και πίσω πλευρικοί αερόσακοι.

Αποτελεσματική και φιλική προς το περιβάλλον: Εκπομπές CO₂ από 99 γρμ./χλμ.

Οι μηχανικοί της ŠKODA έχουν επιτύχει σημαντικές βελτιώσεις στην κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων της νέας Octavia χάρη στους νέας τεχνολογίας κινητήρες βενζίνης και diesel σε συνδυασμό με το χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας και το μειωμένο βάρος του αυτοκινήτου.
 Η έκδοση 1,6 TDi της νέας ŠKODA Octavia (1,6 TDI/105hp) επιτυγχάνει εκπομπές CO₂ μόλις 99 γρμ./χλμ. και καταναλώνει μόλις 3.8  λίτρα πετρελαίου ανά 100 χλμ. Η νέα Octavia είναι διαθέσιμη με τρεις κινητήρες βενζίνης, όλοι με τεχνολογία αιχμής TSi και δύο σύγχρονα μηχανικά σύνολα TDi common-rail diesel, ενώ μια έκδοση φυσικού αερίου (CNG) έχει προγραμματιστεί να περάσει από τη γραμμή παραγωγής στο άμεσο μέλλον. Όλοι οι κινητήρες πλέον συνδυάζονται με το πακέτο Green tec που περιλαμβάνει το σύστημα Αυτόματου Σβησίματος/Επανεκκίνησης Κινητήρα (Start/Stop) και το σύστημα Ανάκτησης Ενέργειας κατά την Πέδηση (Energy Recuperation System). Επίσης διαθέσιμα είναι και τα νέα μηχανικά και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, τεχνολογίας DSG, για όλους ανεξαιρέτως τους κινητήρες.
Παρά την αύξηση του μεγέθους της και την αύξηση της ενσωματωμένης τεχνολογίας στο εσωτερικό της, οι μηχανικοί της ŠKODA έχουν καταφέρει να κάνουν τη νέα Octavia μέχρι και 102 κιλά ελαφρύτερη από την Octavia δεύτερης γενιάς. Αυτό επιτεύχθηκε χάρη στην χρήση σύγχρονων κατασκευαστικών λύσεων με στόχο τη μείωση του βάρους σε συνδυασμό με την προοδευτική σχεδίαση του αμαξώματος και τη χρήση ατσαλιού υψηλής και υπερ-υψηλής αντοχής καθώς και την προσεκτική επιλογή των υλικών.

Πρωτόγνωρη άνεση μέσω της τεχνολογίας αιχμής

Επιπλέον, η νέα ŠKODA Octavia προσφέρει πολλές νέες λειτουργίες άνεσης, οι οποίες ήταν διαθέσιμες σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας. Στο ολοκληρωτικά νέο πλαίσιο, η χρήση των νέων τεχνολογιών δεν είναι αυτοσκοπός, αλλά επιδιώκει να παρέχει απτή προστιθέμενη αξία στους οδηγούς της, που σημαίνει ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί για διακοσμητικό ρόλο, αλλά σκοπεύει να θέσει την τεχνολογία στη διάθεση του οδηγού με σκοπό την πιο άνετη και ασφαλέστερη μετακίνηση.

Διαθέσιμος για πρώτη φορά είναι ο Αυτόματα Προσαρμοζόμενος Ρυθμιστής Ταχύτητας (Adaptive Cruise Assistant), ο οποίος διατηρεί αυτόματα μια προκαθορισμένη απόσταση από το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Το νέο  Έξυπνο Σύστημα Υποβοήθησης Φώτων (Intelligent Light Assistant) αλλάζει άμεσα ενεργοποιώντας ή απενεργοποιώντας τη μεγάλη σκάλα των φώτων αυτόματα, αυξάνοντας την άνεση και την ασφάλεια της κυκλοφορίας. Το Σύστημα Αυτόματης Σταθμευσης (Automatic Parking Assistant) κάνει το παρκάρισμα και ξεπαρκάρισμα της Octavia ευκολότερο. Επίσης, ένα χαρακτηριστικό που διατίθεται για πρώτη φορά  είναι το Σύστημα Αναγνώρισης Οδικής Σήμανσης (Traffic Sign Recognition), που λειτουργεί ως μέρος του πακέτου «Traveller Assistant». Το Σύστημα Επιλογής Οδηγικού Προφίλ (Driving Mode Selection) επιτρέπει στους οδηγούς να ρυθμίσουν συγκεκριμένους τομείς οδήγησης του οχήματος (όπως τον κινητήρα, την ευαισθησία του γκαζιού, το τιμόνι, το κιβώτιο ταχυτήτων κ.α)  με το πάτημα  αντίστοιχου κουμπιού. Ένα ακόμη νέο χαρακτηριστικό είναι η ηλεκτρική πανοραμική συρόμενη / ανακλινόμενη ηλιοροφή: πρόκειται για μια διάφανη πανοραμική οροφή που προσφέρει άλλο ύφος στο εσωτερικό της Octavia. Η νέα Octavia είναι επίσης διαθέσιμη με το σύστημα Kessy (Keyless-Entry-Start & Exit SΥstem).

Νέα γενιά συστημάτων infotainment

Η νέα ŠKODA Octavia εντυπωσιάζει με την ολοκαίνουργια γενιά ηχοσυστημάτων -συστημάτων πλοήγησης και πολυμέσων. Οθόνες αφής με αισθητήρες εγγύτητας για αυξημένη λειτουργικότητα θα είναι διαθέσιμες σε συστήματα υψηλότερου επιπέδου, ενώ το νέο σύστημα ήχου CANTON είναι βελτιστοποιημένο ηχητικά  για να παρέχει καθαρή ακουστική απόλαυση  μέσα από τα δέκα (10) ηχεία της καμπίνας των επιβατών. Και, φυσικά, στη νέα Octavia οι ρυθμίσεις εξατομίκευσης των χαρακτηριστικών της ανάλογα με τις επιθυμίες των επιβατών γίνονται  πλέον μέσω αυτών των νέων ηχοσυστημάτων/πολυμέσων. Με μία μοναδική ευκολία.

Πρακτική και λειτουργική, χάρη στις «Simply Clever» λύσεις

Όπως και σε κάθε ŠKODA, η ζωή για τους επιβάτες γίνεται πιο εύκολη χάρη σε μια σειρά, «Simply Clever» χαρακτηριστικών τα οποία διατίθενται στη νέα Octavia. Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, τα παρακάτω στοιχεία είναι διαθέσιμα είτε ως στάνταρ είτε ως προαιρετικές επιλογές. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται αναδιπλούμενες θήκες επιτρέποντας την ασφαλή τοποθέτηση αντικειμένων στο δάπεδο. Ένα διπλής όψης κάλυμμα δαπέδου στο χώρο αποσκευών τοποθετείται για πρώτη φορά σε μια ŠKODA Octavia. Μια ξύστρα πάγου τοποθετείται στη τάπα του ρεζερβουάρ. Παράλληλα ένα ανακλαστικό γιλέκο ασφαλείας βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού καθώς και ένας κάδος απορριμμάτων στην  εσωτερική θήκη της πόρτας. Ακόμη έχει προβλεφθεί χώρος για την τοποθέτηση συσκευής πολυμέσων ή iPod ή ενός κινητού τηλεφώνου. Μια μεγάλη θήκη για γυαλιά ηλίου είναι μόνο ένας από τους πολλούς διαθέσιμους χώρους αποθήκευσης, Τα ειδικά άγκιστρα και χωρίσματα του χώρου αποσκευών βοηθούν στην έξυπνη και καθαρή οργάνωσή του.

 

 

 

 

 

 

 


ŠKODA AUTO
  Αποτελεί μία από τις παλαιότερες αυτοκινητοβιομηχανίες στο κόσμο. Από το 1895 παράγονται αρχικά ποδήλατα στις κεντρικές εγκαταστάσεις της στη Mladá Boleslav και κατόπιν μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα.
  Σήμερα κατασκευάζει  περισσότερα από 7 μοντέλα αυτοκινήτων  : το Citigo, τη Fabia, το Roomster, το Rapid, την Octavia καθώς και τα Yeti και Superb.
  Το 2012 παραδόθηκαν 939.200 οχήματα σε πελάτες παγκοσμίως, 6.8% περισσότερα από την προηγούμενη χρονιά. Νέο ιστορικό ρεκορ πωλήσεων
  Από το 1991 η ŠKODA AUTO αποτελεί μέλος του Volkswagen Group ένα από τα πιο πετυχημένα εμπορικά Group  στο χώρο της Αυτοκίνησης.
  Επιπρόσθετα η ŠKODA σχεδιάζει και παράγει ανταλλακτικά , κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων σε τρία εργοστάσια που βρίσκονται στην Δημοκρατία της Τσεχίας, ενώ διατηρεί  μονάδες παραγωγής  αυτοκίνητων στην Κίνα, την Ρωσία,  την Σλοβακία και την  Ινδία.
  Τέλος η ŠKODA AUTO απασχολεί 26,400 υπαλλήλους παγκοσμίως και δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 100 αγορές.

 

 

 

Σταθμοί στην ιστορία της ŠKODA Octavia μέχρι σήμερα:


1995
> Φεβρουάριος: Ολοκληρώνεται η κατασκευή της γραμμής παραγωγής της Octavia στη Mlada Boleslav.

1996
> 31 Αυγούστου: Πρεμιέρα στο Μουσείο της ŠKODA στη Mlada Boleslav.
> 3 Σεπτέμβριου 1996:. Εγκαίνια της νέας γραμμής παραγωγής της Octavia
> Οκτώβριος 1996: Παγκόσμια πρεμιέρα της νέας Octavia στη "Mondial de l'Automobile» στο Παρίσι.

1997
> Η ŠKODA Octavia παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης.

1998
> Φεβρουάριος: Octavia Combi παγκόσμια πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
> Μάιος: Ξεκινάει η παραγωγή της Octavia Combi.

1999
> Η γκάμα εμπλουτίζεται με 4×4 εκδόσεις.

2000
> Facelift για την Octavia I.
> Λανσάρεται η σπορ έκδοση Octavia RS.

2002
> Η 750.000ή Octavia κατασκευάζεται.
> Λανσάρεται η Octavia RS Combi.
> Ξεκινούν οι πωλήσεις στην αγορά της Ινδίας.
 
2004
> Φεβρουάριος: 1.000.000 Octavia έχουν περάσει από τη γραμμή παραγωγής στη Mlada Boleslav.
> Μαρτίος: Παγκόσμια πρεμιέρα της Octavia (2ης  γενιάς) στη Γενεύη.
> Απρίλιος: Σύναψη συμφωνίας με την Volkswagen για επιπρόσθετη παραγωγή της Octavia στη Shanghai στην Κίνα, για κάλυψη της τοπικής αγοράς.
> Μάιος: λανσάρεται η νέα Octavia (2ης  γενιάς).
> Η παραγωγή της πρώτης γενιάς Octavia και των πωλήσεων σε επιλεγμένες αγορές συνεχίζεται με το όνομα Octavia Tour μέχρι και τα τέλη του 2010.Μια πρωτόγνωρη επιτυχία.
> Σεπτέμβριος: Παγκόσμια πρεμιέρα της Octavia Combi και της Octavia 4×4 (δεύτερης γενιάς), στο Παρίσι.
> "Χρυσό Τιμόνι" για την Octavia II.

 

2005
> Ιανουάριος: Η νέα Octavia Combi και η νέα Octavia 4Χ4 λανσάρονται.
> Σεπτέμβριος: Παγκόσμια πρεμιέρα της νέας Octavia RS.
> Νοέμβριος: Η παραγωγή της Octavia έχει ξεκινήσει στο εργοστάσιο Aurangabad στην Ινδία, για να καλύψει τη ζήτηση της τοπικής αγοράς.
> Νοέμβριος: Το 5.000.000ό ŠKODA βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής στη Mlada Boleslav από τη συγχώνευση της εταιρείας με τη Volkswagen - μία Octavia 1.6 MPI.

2006
> Νοέμβριος: Η Octavia παρουσιάζεται στην Κίνα, στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου (Octavia Ming Rui).

2007
> Ιανουάριος: η Octavia Scout 4Χ4 λανσάρεται.
> Μάρτιος: Έναρξη παραγωγής για την Octavia (Ming Rui) στην Κίνα στο εργοστάσιο της Shanghai Volkswagen. Οι πωλήσεις ξεκινούν τον Ιούνιο.
> Απρίλιος: Η 500.000ή Octavia II βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής στο Mlada Boleslav.

2008
> Μάρτιος: 2.000.000 Octavia έχουν παραχθεί συνολικά από το 1996.
> Οκτώβριος: Παγκόσμια πρεμιέρα της facelifted Octavia 5 στο Παρίσι.
> Συμφωνία με τη Volkswagen. Οι προετοιμασίες συναρμολόγησης αρχίζουν στην Kaluga της Ρωσίας, για την ρωσική παραγωγή του Octavia.

2009
> Μάρτιος: Παγκόσμια πρεμιέρα της Octavia GreenLine στη Γενεύη, Ελβετία.
> Η ανανεωμένες (face lifted)  Octavia RS και Octavia Scout μπαίνουν στην παραγωγή.
> Μεγάλης κλίμακας παραγωγή της Octavia αρχίζει στο Kaluga, Ρωσία.

2010
> Η ŠKODA παρουσιάζει το πρώτο ηλεκτρικό όχημα, την Octavia Green e, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.
> Νοέμβριος: Τέλος παραγωγής για την πρώτη γενιά ŠKODA Octavia Tour.


2011
> Απρίλιος: Επέκταση της παραγωγικής ικανότητας αρχίζει στη Mlada Boleslav.
> Αύγουστος: Έναρξη παραγωγής του στόλου δοκιμών των δέκα Octavia Green e.

 


2012
> Δέκα ŠKODA Octavia Green e ξεκινούν τη δοκιμαστική φάση οδήγησης.
> Νοέμβριος: Η έναρξη της παραγωγής της νέας ŠKODA Octavia 3ης γενιάς στη Mlada Boleslav.

2013
>Μάρτιος : Παρουσίαση της νέας Octavia Combi 3ης γενιάς στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.
>Ιούνιος : Επίσημη πρώτη για την νέα Octavia RS των 220 ίππων στο πλαίσιο του Goodwood Festival of Speed.
> Ιούλιος: Έναρξη διάθεσης της νέας Octavia 3ης γενιάς στην Ελλάδα.

 



Κύρια κατηγορία: Αυτοκίνητα - Μοτοσικλέτες - Βαριά Οχήματα
Υποκατηγορία: Skoda

grafeio-typou.gr © 2012-2013