*** ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ *** ΕΛΛΑΔΑ: Ληστές 15 και 13 χρόνων συνελήφθησαν στη Λαμία | Φωτιά στον Βύρωνα: Ένας νεκρός από πυρκαγιά σε διαμέρισμα | Διάσημοι καλλιτέχνες σε carpool Karaoke για το "ΕΛΙΖΑ" | Στη Μόρια ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Αλκιβιάδης Στεφανής με κυβερνητικό κλιμάκιο | ΚΟΣΜΟΣ: Πυροβολισμοί σε πολυσύχναστη γειτονιά της Νέας Ορλεάνης - 11 τραυματίες. |

Δελτίο Τύπου

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Νιώσε την καρδιά σου»

 Η Coca-Cola light, η μάρκα που αγαπάει τις γυναίκες και υποστηρίζει προσπάθειες που δίνουν χρώμα στη ζωή τους, είναι ο μεγάλος χορηγός του φετινού MadWalk. Το show που ενώνει τη μόδα με τη μουσική επιστρέφει για τρίτη συνεχή χρονιά, και φέτος συνδιοργανώνεται από το MAD και την Coca-Cola light.

Η χορηγία της μάρκας στο fashion θεσμό πραγματοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος «Νιώσε την καρδιά σου», που σκοπό έχει την αφύπνιση των γυναικών γύρω από τα καρδιαγγειακά νοσήματα και τα κατάλληλα μέτρα πρόληψης. Ειδικά για την εκδήλωση, η BSB σχεδίασε για λογαριασμό της Coca-Cola light και του MAD ένα μοναδικά πρωτότυπο, συλλεκτικό κόκκινο φόρεμα, το οποίο θα παρουσιαστεί στην πασαρέλα φορεμένο με 10 διαφορετικούς τρόπους. Μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις του φορέματος θα διατεθεί για την υποστήριξη του θεσμού «Νιώσε την καρδιά σου», που συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά με την υποστήριξη της Coca-Cola light.
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και στο φετινό MadWalk, που θα πραγματοποιηθεί στις 17 Απριλίου στο Αθηνών Αρένα, καθιερωμένοι αλλά και πρωτοεμφανιζόμενοι Έλληνες σχεδιαστές μόδας θα συνυπάρξουν επί σκηνής με δημοφιλείς καλλιτέχνες. Μαζί, θα παρουσιάσουν ένα δυνατό, ολοκληρωμένο θέαμα, στο οποίο κυριαρχεί η δημιουργικότητα και η πρωτοπορία. Ξεχωριστή στιγμή φέτος θα αποτελέσει η παρουσία της Coca-Cola light, που θα παρουσιάσει το δικό της catwalk, για έναν πολύ ιδιαίτερο σκοπό. Η μάρκα θα παρουσιάσει ένα συλλεκτικό, εντυπωσιακό κόκκινο φόρεμα, το οποίο σχεδίασε ειδικά για εκείνη και το MAD η κορυφαία εταιρεία μόδας BSB. Το φόρεμα μπορεί να φορεθεί με 10 διαφορετικούς τρόπους, αποτελώντας ένα μοναδικό κομμάτι στην γκαρνταρόμπα κάθε γυναίκας που αγαπάει τη μόδα, ενώ θα είναι απολύτως συλλεκτικό, αφού θα κυκλοφορήσει σε ιδιαίτερα περιορισμένο αριθμό. Μετά την παρουσίασή του στην πασαρέλα, θα διατίθεται προς πώληση μέσω του online shop της BSB. Μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις του φορέματος, καθώς και από την πώληση των εισιτηρίων της βραδιάς, θα διατεθεί για την υποστήριξη του προγράμματος «Νιώσε την καρδιά σου», που συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά με την υποστήριξη της Coca-Cola light.

MadWalk by Coca-Cola light
Feel your heart. Watch the fashion. Enjoy the music.
http://www.madwalk.gr/
Περισσότερες πληροφορίες για τους συντάκτες:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
http://www.coca-colalight.gr%20
www.niosetinkardiasou.gr
http://www.facebook.com/NioseTinKardiaSou

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Εταιρικό προφίλ The Coca-Cola Company
Η The Coca-Cola Company είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, με περισσότερα από 500 εμπορικά σήματα και περισσότερα από 3.500 προϊόντα σε όλες τις κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών (ανθρακούχων ποτών, χυμών και φρουτοποτών, εμφιαλωμένου νερού, καθώς και έτοιμου [ready-to-drink] καφέ και τσαγιού).
Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Η εταιρεία είναι υπεύθυνη για τη χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ των προϊόντων της και παρέχει τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής και εταιρικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων στις τρεις χώρες. Τα προϊόντα της The Coca-Cola Company που διατίθενται στην Ελλάδα είναι τα Coca-Cola,  Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Zero χωρίς καφεΐνη, Fanta, Powerade, Sprite, Nestea, illy issimo Caffe, illy issimo Macchiato, illy issimo Cappuccino.
Η The Coca-Cola Company δραστηριοποιείται σε όλο τον κόσμο ως «Σύστημα», σε συνεργασία με τους κατά τόπους εμφιαλωτές της (300 εμφιαλωτές παγκοσμίως), οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την παραγωγή / εμφιάλωση, καθώς και για την πώληση / φυσική διανομή των προϊόντων της. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η COCA-COLA 3E ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Β.Ε.Ε., μέλος του ελληνικού πολυεθνικού Ομίλου Coca-Cola Hellenic, ενός από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές της εταιρείας, με παρουσία σε 28 χώρες.
Μαζί με την Coca-Cola, που αναγνωρίζεται ως το κορυφαίο εμπορικό σήμα στον κόσμο, η The Coca-Cola Company εμπορεύεται 15 brands αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων των  Coca-Cola Light/Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, Vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply Georgia και Del Valle.
Μέσω του μεγαλύτερου συστήματος διανομής στον κόσμο, καταναλωτές σε περισσότερες από 200 χώρες απολαμβάνουν τα προϊόντα της, περισσότερες από 1,8 δισ. φορές την ημέρα.
Για την The Coca-Cola Company, η ανάπτυξη βιώσιμων κοινωνιών αποτελεί συνώνυμο της βιωσιμότητάς της. Γι’ αυτό το λόγο έχει δεσμευτεί παγκοσμίως, μέσω της κοινωνικής πλατφόρμας της “LIVE POSITIVELY”, ώστε η βιωσιμότητα να είναι μέρος οποιασδήποτε δραστηριότητάς της. Η Εταιρεία επικεντρώνει τις δραστηριότητές της στη βελτίωση της οικονομικής ανάπτυξης των περιοχών όπου και δραστηριοποιείται, στην προώθηση ισορροπημένου και δραστήριου τρόπου ζωής, στην προστασία του περιβάλλοντος (με έμφαση στη διαχείριση υδάτινων πόρων, την προστασία του κλίματος και την ανακύκλωση) καθώς και στη συνεχή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της, που ξεπερνάει ως «Σύστημα» το 1 εκατομμύριο εργαζομένους παγκοσμίως.  Μαζί με τους εμφιαλωτές μας, συγκαταλεγόμαστε στους 10 μεγαλύτερους εργοδότες στον ιδιωτικό τομέα με περισσότερους από 700.000 εργαζομένους.
Για περισσότερες πληροφορίες για την The Coca-Cola Company, παρακαλώ επισκεφτείτε το Coca-Cola Journey www.coca-colacompany.com, ακολουθήστε μας στο Twitter στο twitter.com/CocaColaCo ή ακόμα επισκεφθείτε και το www.coca-colablog.com.

Λίγα Λόγια για την BSB
Η BSB ιδρύθηκε το 1980 και δραστηριοποιείται στο σχεδιασμό, την παραγωγή και την εμπορία γυναικείας ένδυσης. Σήμερα, κατέχει ισχυρή θέση στον κλάδο της γυναικείας μόδας, με πάνω από 100 επώνυμα καταστήματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό και παρουσία σε πάνω από 200 multi brand καταστήματα.

Η BSB, πιστή στον εξαγωγικό της προσανατολισμό, επενδύει τα τελευταία χρόνια στην ανάπτυξή της στις αγορές του εξωτερικού, όπου μέχρι σήμερα έχει παρουσία σε 12 χώρες.
Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία έχει εισέλθει δυναμικά στο χώρο των αξεσουάρ, των υποδημάτων και των μαγιό, δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο ενδυματολογικό προφίλ (total look).
Στις αρχές του 2008, η BSB είναι η πρώτη εταιρεία που δημιούργησε μια νέα σειρά οικολογικών και φιλικών στο περιβάλλον ρούχων από 100% οργανικό βαμβάκι. Επίσης, την ίδια χρονιά η BSB απέκτησε τη δική της συλλογή υψηλής αισθητικής και ποιότητας γυαλιών ηλίου και οράσεως, η οποία πωλείται σε επιλεγμένα καταστήματα οπτικών. Επιπλέον, η BSB εγκαινιάζει στις αρχές του 2011 και το ηλεκτρονικό της κατάστημα (BSB online store), το οποίο έχει σημειώσει ήδη τεράστια επιτυχία. 
Η στρατηγική της εταιρείας εστιάζει στη διεθνή ανάπτυξη της μάρκας, παραμένοντας πάντα πιστή στις αρχές της για υψηλή ποιότητα και πρωτοποριακό σχεδιασμό κάθε προϊόντος που φέρει το όνομα BSB.
Τέλος, η BSB έχει πολλές σημαντικές διακρίσεις στο ενεργητικό της, όπως το βραβείο Retailer of the Year 2004, το Βραβείο Καλύτερου Επώνυμου Προϊόντος 2004 (από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο) και πρόσφατα το Βραβείο Superbrands 2011-12, που αποδεικνύουν τη δυναμική της και τη διαφοροποίησή της μέσα στην αγορά.
Για περισσότερες πληροφορίες για την BSB, παρακαλώ επισκεφθείτε το www.bsbfashion.com.



Κύρια κατηγορία: Τρόφιμα - Ποτά
Υποκατηγορία: COCA-COLA ΕΛΛΑΣ Α.Ε.

grafeio-typou.gr © 2012-2013