*** ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ *** ΕΛΛΑΔΑ: Καλαμάτα: Ο σκύλος ξετρύπωσε το χασίς που έκρυβε 39χρονος | Ηράκλειο: Τηλεφώνημα για βόμβα σε πλοίο αναστάτωσε το λιμάνι | Φυτώρια κρυσταλλικής κάνναβης επτά βίλες της Αττικής | Κλείνουν σταδιακά οι πύλες των ΑμεΑ στους σταθμούς του Μετρό.

Μία καινοτόμος στρατηγική που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει επιλογές στους καταναλωτές και σύμφωνα με την οποία, διαφορετικά προϊόντα Coca-Cola ενώνονται κάτω από την ίδια μάρκα.

Η Coca-Cola ανακοινώνει την ενσωμάτωση όλων των προϊόντων Coca-Cola κάτω από την ίδια μάρκα. Με την αλλαγή αυτή, οι συσκευασίες – συμπεριλαμβανομένων των Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero και Coca-Cola Zero Χωρίς Καφεΐνη- αλλά και όλες οι ενέργειες μάρκετινγκ και διαφήμισης θα παρουσιάζουν τη Coca-Cola ως μία μάρκα και τις παραλλαγές των προϊόντων σε θερμίδες και συστατικά ως διαφορετικές επιλογές προϊόντος της ίδιας μάρκας. Έτσι, η νέα στρατηγική “One Brand” θα ενισχύσει την ενημέρωση και το ενδιαφέρον των καταναλωτών σχετικά με την ποικιλία επιλογών που προσφέρει η Coca-Cola, ενώ παράλληλα θα ενθαρρύνονται να επιλέξουν το προϊόν που ταιριάζει περισσότερο με τις προτιμήσεις και τον τρόπο ζωής τους.

Συνεχής καινοτομία  
Με την πάροδο του χρόνου, η Coca-Cola ανέπτυξε και διέθεσε στην αγορά νέα προϊόντα, για να προσφέρει στους καταναλωτές μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών τόσο σε θερμίδες και καφεΐνη, όσο  και σε μεγέθη συσκευασίας. Τις διαφορετικές αυτές επιλογές τις διέθεσε στην αγορά ως διαφορετικές μάρκες, όπως η Coca-Cola Light και η Coca-Cola Zero, με τη δική τους εμφάνιση, ταυτότητα και εκστρατείες μάρκετινγκ. Τώρα συνεχίζει να καινοτομεί και να προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις και τρόπο ζωής των καταναλωτών, παρουσιάζοντας όλα τα προϊόντα Coca-Cola, ως μία ενιαία μάρκα με διαφορετικές επιλογές.

Μία στρατηγική με επίκεντρο την ποικιλία επιλογών
Με τη νέα προσέγγιση, η Coca-Cola εστιάζει ακόμα περισσότερο στην ποικιλία επιλογών που αποτελεί πλέον κεντρικό στοιχείο της στρατηγικής της. Το κεντρικό μήνυμα επικοινωνίας «Νέα συσκευασία, ίδια απόλαυση! Διάλεξε την αγαπημένη σου!» και οι νέες συσκευασίες ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να επιλέξουν για εκείνους και την οικογένειά τους το προϊόν που ταιριάζει με τις προτιμήσεις και τον τρόπο ζωής τους.

H κα. Ντιάνα Μπίρμπα, Marketing Manager της Coca-Cola Hellas με ευθύνη για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, ανέφερε σχετικά: «Η Coca-Cola αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα και διαχρονικά brands στον κόσμο. Αλλά οι ανάγκες των καταναλωτών αλλάζουν και μαζί τους αλλάζουμε και εμείς. Για το λόγο αυτό, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε ποικιλία επιλογών στους καταναλωτές, ανάλογα με τον τρόπο ζωής, τις γευστικές προτιμήσεις και τις διατροφικές συνήθειες του καθενός, για να συνεχίσουν να απολαμβάνουν την αγαπημένη τους Coca-Cola, όποια και αν είναι αυτή.
Σε αυτό το πλαίσιο, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε μεγαλύτερη έκθεση στα προϊόντα Coca-Cola με λιγότερες ή καθόλου θερμίδες, κάνοντάς τα περισσότερο ελκυστικά σε όλη την αγορά και βοηθώντας έτσι τους καταναλωτές να κάνουν τις σωστές για αυτούς επιλογές.»

Η νέα στρατηγική στην πράξη  
Η νέα στρατηγική “One-Brand” περιλαμβάνει μία σειρά από αλλαγές που αφορούν στη συσκευασία, την επικοινωνία και το marketing. Συγκεκριμένα,

Μάρκετινγκ και σχεδιασμός
•    Αντί να βλέπετε τέσσερις μεμονωμένες μάρκες (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light και Coca-Cola Zero Χωρίς Καφεΐνη), θα βλέπετε την εμβληματική μάρκα Coca-Cola να υποστηρίζει και τις τέσσερις επιλογές.
•    Κάθε κουτάκι και μπουκάλι Coca-Cola θα έχει τον ίδιο σχεδιασμό και ταυτότητα, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης του χαρακτηριστικού Κόκκινου Δίσκου (red disk). Κάθε επιλογή προϊόντος της Coca-Cola θα ξεχωρίζει από τα διαφορετικά χρώματα, στο πάνω μέρος της συσκευασίας.

Μεγαλύτερη Προβολή των προϊόντων χωρίς θερμίδες
Συνεχίζουμε να βοηθάμε όσους επιθυμούν να μειώσουν την πρόσληψη των θερμίδων και της ζάχαρης που λαμβάνουν από τα αναψυκτικά και αναλαμβάνουμε συγκεκριμένες δράσεις για τα προϊόντα μας:
•    Στο τελικό πλάνο όλων των διαφημίσεων θα εμφανίζεται όλη η οικογένεια προϊόντων       Coca-Cola, έτσι ώστε να είναι εμφανής η δυνατότητα επιλογής προϊόντων με ή χωρίς θερμίδες.
•    Τα προϊόντα χωρίς θερμίδες θα καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο στα ράφια των καταστημάτων, ανεξάρτητα με το μερίδιο αγοράς που έχουν στην οικογένεια της Coca-Cola.
•    Επίσης, θα αυξηθεί –σχεδόν θα τριπλασιαστεί - η παρουσία των προϊόντων Coca-Cola χωρίς θερμίδες στις προωθητικές ενέργειες γευστικής δοκιμής (product sampling).
•    Τέλος, θα διατεθεί η νέα Coca-Cola Zero, με γεύση που προσεγγίζει ακόμα περισσότερο την υπέροχη γεύση της αυθεντικής Coca-Cola, αλλά χωρίς τη ζάχαρη.

Στο επίκεντρο και οι μικρότερες συσκευασίες
•    Ως αποτέλεσμα της στρατηγικής “One Brand”, θα δοθεί έμφαση στην προώθηση της ποικιλίας διαθέσιμων συσκευασιών - από το κουτάκι των 150ml, έως την οικογενειακή συσκευασία του 1,5 λίτρου - βοηθώντας τους καταναλωτές να κάνουν τις σωστές επιλογές για εκείνους και την οικογένειά τους.



Κύρια κατηγορία: Τρόφιμα - Ποτά
Υποκατηγορία: COCA-COLA ΕΛΛΑΣ Α.Ε.

grafeio-typou.gr © 2012-2013