*** ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ *** Διακοπές ρεύματος σε πολλές περιοχές της Αττικής λόγω... ζέστης Φωτιά στο Λαγονήσι: Συνελήφθη 76χρονος για εμπρησμό | Λευκάδα: Αμετανόητος ιερόσυλος άρπαζε τάματα από ναούς | ΚΟΣΜΟΣ: Τουρκία: Εκατομμύρια ψηφοφόροι στις κάλπες για τις δημοτικές εκλογές στην Κωνσταντινούπολη.

Δελτίο Τύπου

Η Yes. Positive Communication ανέλαβε με απευθείας ανάθεση το concept και την εφαρμογή ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδιασμού Δημοσίων Σχέσων για το “Carroten Song Project” για το καλοκαίρι του 2013.

 

Το “Carroten Song Project”  θα πραγματοποιηθεί για 3η συνεχομένη χρονιά και θεωρείται από τις πιο επιτυχημένες ενέργειες προϊοντικής προβολής, προώθησης και επικοινωνίας. Με βασικό όχημα τη μουσική, το Carroten κατάφερε να διευρύνει το κοινό του προβάλλοντας τον πιο νεανικό χαρακτήρα του αλλά και τη σημασία της σωστής προστασίας από τον ήλιο.

Το “Carroten Song Project” αποτελεί μία ιδέα της ομάδας της εταιρείας Sarantis που διαχειρίζεται το brand  & κερδίζει κάθε χρόνο τις εντυπώσεις με τον πιο δημιουργικό τρόπο.

Ο Ιάκωβος Πουτάκογλου, Senior Brand Manager Suncare Products της εταιρείας Sarantis, δήλωσε ότι «Είναι μεγάλη μας χαρά να ενισχύεται με νέες ιδέες και άτομα εμπιστοσύνης η ομάδα που δουλεύει το Carroten, το Νο. 1 αντιηλιακό στην Ελλάδα που ανατρέπει τα τελευταία χρόνια τα δεδομένα και έχει γίνει η αγαπημένη και καλύτερη παρέα του νεανικού κοινού στην παραλία και όχι μόνο».

Ο Παύλος Αλιβιζάτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Yes. Positive Communication, με αφορμή τη νέα συνεργασία δήλωσε « Θέλουμε να ευχαριστήσουμε το Carroten για την εμπιστοσύνη του και είμαστε σίγουροι ότι η Yes. Positive Communication θα συμβάλλει τόσο δημιουργικά όσο και με νέες ιδέες στην προώθηση του πιο επιτυχημένου, καθαρά Ελληνικού, καλοκαιρινού brand».



Κύρια κατηγορία: Πρόσφατα θέματα
Υποκατηγορία: Μ.Μ.Ε. (Τύπος - Τηλεόραση)

grafeio-typou.gr © 2012-2013