*** ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ *** ΕΛΛΑΔΑ: Κίνητρα για την αγορά «καθαρών» αυτοκινήτων σχεδιάζει η κυβέρνηση | Έκρηξη αυτοσχέδιου μηχανισμού σε ιδιωτική κλινική στα Κάτω Πατήσια | Φυτεία κάνναβης με 1.415 δενδρύλλια εντοπίστηκε στην Τρίπολη | Έλληνες μαθητές κέρδισαν δύο μετάλλια στη Βαλκανική Ολυμπιάδα Πληροφορικής της Αθήνας | ΚΟΣΜΟΣ: Σεισμός στην Αλβανία: Δεκάδες τραυματίες, ζημιές και πανικός.

Δελτίο Τύπου

Η Yes. Positive Communication ανέλαβε με απευθείας ανάθεση το concept και την εφαρμογή ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδιασμού Δημοσίων Σχέσων για το “Carroten Song Project” για το καλοκαίρι του 2013.

 

Το “Carroten Song Project”  θα πραγματοποιηθεί για 3η συνεχομένη χρονιά και θεωρείται από τις πιο επιτυχημένες ενέργειες προϊοντικής προβολής, προώθησης και επικοινωνίας. Με βασικό όχημα τη μουσική, το Carroten κατάφερε να διευρύνει το κοινό του προβάλλοντας τον πιο νεανικό χαρακτήρα του αλλά και τη σημασία της σωστής προστασίας από τον ήλιο.

Το “Carroten Song Project” αποτελεί μία ιδέα της ομάδας της εταιρείας Sarantis που διαχειρίζεται το brand  & κερδίζει κάθε χρόνο τις εντυπώσεις με τον πιο δημιουργικό τρόπο.

Ο Ιάκωβος Πουτάκογλου, Senior Brand Manager Suncare Products της εταιρείας Sarantis, δήλωσε ότι «Είναι μεγάλη μας χαρά να ενισχύεται με νέες ιδέες και άτομα εμπιστοσύνης η ομάδα που δουλεύει το Carroten, το Νο. 1 αντιηλιακό στην Ελλάδα που ανατρέπει τα τελευταία χρόνια τα δεδομένα και έχει γίνει η αγαπημένη και καλύτερη παρέα του νεανικού κοινού στην παραλία και όχι μόνο».

Ο Παύλος Αλιβιζάτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Yes. Positive Communication, με αφορμή τη νέα συνεργασία δήλωσε « Θέλουμε να ευχαριστήσουμε το Carroten για την εμπιστοσύνη του και είμαστε σίγουροι ότι η Yes. Positive Communication θα συμβάλλει τόσο δημιουργικά όσο και με νέες ιδέες στην προώθηση του πιο επιτυχημένου, καθαρά Ελληνικού, καλοκαιρινού brand».



Κύρια κατηγορία: Πρόσφατα θέματα
Υποκατηγορία: Μ.Μ.Ε. (Τύπος - Τηλεόραση)

grafeio-typou.gr © 2012-2013