*** ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ *** ΕΛΛΑΔΑ: Πρώτο μεγάλο «κύμα» φυγής σε λιμάνια και αεροδρόμια: Στο 90% η πληρότητα στα πλοία | ΟΑΣΑ: Τέλος στα μειωμένα εισιτήρια από την 1η Οκτωβρίου - Έκπτωση μόνο με κάρτα | Σκύλος ανακάλυψε την κρυφή χασισοφυτεία δυο αδελφών στη Ροδόπη | Δακτύλιος τέλος από 20/7 στο κέντρο της Αθήνας.

Με συμμετοχή άνω των 200 φαρμακοποιών που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, ολοκληρώθηκε το Σεμινάριο που διοργάνωσε ο Φ.Σ. Λάρισας σε συνεργασία με το Περιοδικό PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.

Το σεμινάριο είχε θέμα "Η Ενεργός Εκτέλεση της Συνταγής στο Φαρμακείο και η Συμπληρωματική Πώληση" και διοργανώθηκε στο Ξενοδοχείο Larisa Imperial το Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017.
 
Στον χαιρετισμό του, ο Πρόεδρος του Φ.Σ. Λάρισας κ. Ιωάννης Μακρυγιάννης τόνισε την ανάγκη ανάδειξης του συμβουλευτικού ρόλου του φαρμακοποιού και την ανάπτυξη συνεργασιών για την επιβίωση του φαρμακείου.

Στην ομιλία του ο κ. Roberto Tobia, Ταμίας FederFarma, Πρόεδρος Φ.Σ. Σικελίας, Εκπρόσωπος PGEU, αρχικά αναφέρθηκε στο προηγούμενο και πρόσφατο νομοθετικό πλαίσιο για τα φαρμακεία στην Ιταλία, που αφήνει περιθώρια ανάπτυξης ιδιωτικών αλυσίδων. Στη συνέχεια ανέπτυξε την στρατηγική της Federfarma για την αντιμετώπιση αλυσίδων που στηρίζεται στη δημιουργία "Δικτύου των Δικτύων" φαρμακείων με παράλληλη υποστήριξη χονδρεμπόρων που ελέγχονται από κοινοτικά φαρμακεία. Ως κύριοι άξονες εφαρμογής της στρατηγικής αυτής τονίστηκαν η ανάδειξη του ονόματος (brand) της Federfarma και η δημιουργία προστιθέμενης αξίας μέσω υπηρεσιών φαρμακευτικής φροντίδας.

Στη συνέχεια η κα Πηγή Αθανασίου, Φαρμακοποιός, M.Sc., Επιστημονικό Τμήμα Power Health Hellas, αναφέρθηκε στη σημαντική ανάπτυξη των μεγεθών των Συμπληρωμάτων Διατροφής στο φαρμακείο την τελευταία 6-ετία και τόνισε τις ευκαιρίες που παρέχει η κατηγορία στην ανάπτυξη του Φαρμακείου. Επίσης, παρουσίασε την επενδυτική στρατηγική της Power Health στην ανάπτυξη φυσικών Συμπληρωμάτων Διατροφής και τους τομείς διαφοροποίησης και καινοτομίας.

Ανοίγοντας το 2ο μέρος του Σεμιναρίου, ο κ. Αντώνης Σακάλογλου, Σύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, ΧΑΡΑΜΗ ΑΕ, μέσω συζήτησης με το κοινό, επικοινώνησε την αμετάβλητη διαχρονικά αξία του πρωταρχικού ρόλου του φαρμακοποιού ως σύμβουλος υγείας και στοιχειοθέτησε την απήχηση και εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού στο πρόσωπό του.

Τέλος, η κα Πόπη Χαραμή, Φαρμακοποιός, Αρχισυντάκτρια του Περιοδικού PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΧΑΡΑΜΗ ΑΕ, μέσω διαδραστικής παρουσίασης-συζήτησης, πέρασε το μήνυμα της ανάγκης της ανθρώπινης προσέγγισης στο φαρμακείο και την σπουδαιότητα της αλλαγής στην επικοινωνία με τον ασθενή-πελάτη, μέσα από χαρακτηριστικά παραδείγματα ενεργούς εκτέλεσης της συνταγής και συμπληρωματικής πώλησης.



Κύρια κατηγορία: Πρόσφατα θέματα
Υποκατηγορία: Φαρμακευτικές Εταιρίες - Ιδιωτικά Νοσοκομεία και Κλινικές

grafeio-typou.gr © 2012-2013