*** ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ *** ΕΛΛΑΔΑ: Σπάρτη: Κρεοπώλης βρέθηκε κρεμασμένος στο ψυγείο του | Κορινθιακός: βάζουν δίχτυα ενάντια στις τσούχτρες οι επιχειρηματίες | Ανατίναξαν ΑΤΜ τα ξημερώματα στην εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας | Καιρός: Τοπικές βροχές και σποραδικές καταιγίδες.

Με επενδύσεις ύψους 90 εκατ. ευρώ και δημιουργία περισσότερων από 40 νέων καταστημάτων αναμένεται να ενισχύσει την παρουσία της η «ΑΒ Βασιλόπουλος» το 2018, συμμετέχοντας ενεργά στον εντεινόμενο ανταγωνισμό που επικρατεί στον κλάδο.

 

Την ίδια ώρα συνεχίζει τις εκτεταμένες προσφορές και μειώσεις τιμών, οι οποίες, πάντως, το 2017 κόστισαν σε τζίρο, καθώς αυτός διαμορφώθηκε σε 2,1 δισ. ευρώ, κατά 3% χαμηλότερος σε σύγκριση με το 2016. Μάλιστα, σύμφωνα με την εταιρεία χωρίς την επίδραση των προσφορών, αποπληθωρισμένα δηλαδή, η μείωση του τζίρου το 2017 είναι 1,8% σε σύγκριση με το 2016.

 

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του 2017 ο διευθύνων σύμβουλος της «ΑΒ Βασιλόπουλος» κ. Λεωνίδας Βρεττάκος τόνισε χαρακτηριστικά: «To 2017 ήταν μία ιδιαίτερη χρονιά. Χαρακτηρίστηκε από τον επαναπροσδιορισμό της αγοράς αλλά και έντονη κινητικότητα συνολικά στον κλάδο, σε επίπεδο ανοίγματος καταστημάτων, με περισσότερα από 700 νέα καταστήματα συνολικά, εκ των οποίων τα 500 αφορούσαν σε εκ νέου ανοίγματα υφιστάμενων δικτύων και τα 200 σε νέα καταστήματα».

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα η «ΑΒ Βασιλόπουλος» αριθμεί 414 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, απασχολεί 14.092 εργαζόμενους και εξυπηρετεί πάνω από 2,4 εκατ. πελάτες.

 

Παρά τη μείωση του τζίρου κατά 3% το 2017 σε σύγκριση με το 2016 ο κ. Βρεττάκος επισημαίνει αφενός το γεγονός ότι οι πωλήσεις διατηρούνται σε υψηλά επίπεδα -πάνω από το φράγμα των 2 δισ. ευρώ και κατά 8% υψηλότερα από τα επίπεδα του 2015- και αφετέρου ότι η εταιρεία πέτυχε υψηλή διακράτηση τόσο των μεριδίων αγοράς που κέρδισε το 2016 όσο και των νέων πελατών, σε ποσοστά της τάξης του 70%-80%. Μάλιστα τονίζει ότι τα τελευταία τρία χρόνια η εταιρία έχει κερδίσει πάνω από 400 μονάδες μερίδιο (σ.σ. τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες). Κάνοντας λόγο για εξαιρετική πορεία ο κ. Βρεττάκος καταλήγει: «Η ΑΒ θα συνεχίσει στην ίδια τροχιά σχεδιάζοντας τόσο το άμεσο όσο και το μακροπρόθεσμο μέλλον, επενδύοντας περισσότερο από 90 εκατ. ευρώ στη διεύρυνση των υπηρεσιών αλλά και του δικτύου της. Με νέα σημεία πώλησης σε όλη τη χώρα, που το 2018 θα ξεπεράσουν τα 40, η εταιρία επιδιώκει να συμβάλλει έμπρακτα στην ενίσχυση της απασχόλησης και της επιχειρηματικότητας αλλά και στην στήριξη του πρωτογενούς τομέα».

 



Κύρια κατηγορία: Supermarkets
Υποκατηγορία: ΑΒ Βασιλόπουλος

grafeio-typou.gr © 2012-2013